in

“Saya beri 300%” – Ramai Mengadu Mahal Tapi Aina Abdul ‘Confident’ Harga Tiket Berbaloi

Collage 1 9

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Beberapa hari lepas, Aina Abdul telah mula membuka jualan tiket untuk konsertnya ‘A Night With Aina Abdul 2.0′ yang bakal diadakan di Istana Budaya pada 25 dan 26 Jun nanti.



Pun begitu, ramai peminat telah mengadu apabila harga tiket yang dijual tersebut dilihat agak mahal kerana ia dijual dari harga RM109 hingga RM1,199.

Beberapa netizen turut membandingkan harga tersebut dengan konsert Dato’ Siti Nurhaliza lebih-lebih lagi dia dianggap masih baru dalam bidang nyanyian ini.

Frkxkwlaqaakjl5 1

Harap peminat faham situasi

Bercakap dengan mStar, Aina mengatakan yang dia faham dengan pertikaian dari peminat-peminatnya berkenaan harga tiket, pun begitu dia berharap mereka dapat memahami situasinya.

Jelas Aina, konsert yang dibuatnya ini menggunakan duit poketnya sendiri kerana dia merupakan seorang penyanyi yang menguruskan karier seninya sendiri.

Menjadi impian saya untuk mengadakan konsert di lokasi berprestij seperti Istana Budaya dan apabila ia menjadi kenyataan, saya tidak menoleh ke belakang.”

Selain itu, Aina turut menjanjikan persembahan yang terbaik dan memastikan duit yang dikeluarkan oleh peminatnya itu berbaloi.

Saya menjanjikan persembahan terbaik. Siapa yang menonton showcase 1.0 sebelum ini pasti tahu saya tidak main-main dalam mengadakan persembahan. Saya berikan 300%.”

Kita tengok persembahan Aina free dekat TV pun dah puas hati, ni pulak kena bayar confirmlah berbaloi kan?

 

Baca: “Level konsert CT harganya” – Tiket Konsert Aina Abdul Dikritik Mahal, Tapi Hampir ‘Sold Out’?

Tiket Konsert Aina Abdul Dikritik Mahal

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.