“Kau tengok lah kucing tu, takut sampai terkencing” – [VIDEO] Lelaki Marah Dan Pukul Kucing Sampai Terkencing

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kebanyakan pencinta haiwan akan memilih kucing sebagai haiwan peliharaan ketika berada di rumah. Kadang-kadang tahap sayang pemilik kucing ini sama tahap macam sayang dengan anak sendiri. Namun, ada segelintir individu yang memperlakukan dengan tindakan yang tak sepatutnya terhadap haiwan comel ini.

Viral di Twitter menerusi akaun @Neseruler yang memaparkan seorang lelaki sedang memukul dan ‘menggertak’ kucing yang dipercayai miliknya. Tindakannya itu mengakibatkan kucing tersebut takut lalu terkencing di situ juga. Wehh kesian kucing tu

Korang boleh tengok video tu tunjuk seorang lelaki memukul, mengangkat dan ‘menggertak’ kucing tersebut sampai terkencing sambil dirakam oleh seorang wanita yang sedang ketawa melihat sahaja kejadian itu tanpa menghalang tindakan lelaki tersebut.

Kucing itu hanya diam tanpa memberi reaksi apa-apa terhadap lelaki tersebut. Kesiannyaa

Rata-rata netizen bengang dengan tindakan lelaki dan wanita itu yang mendera kucing tersebut sampai ke tahap macam tu.

Dia kencing sebab dia takut

Angin betul aku tengok!

Kalau ye pun kucing tu buat salah tak perlu kot sampai nak takutkan dia sampai macam tu sekali. 

Baca : “Elok-elok jadi kucing nak jadi habuk” – [VIDEO] Aksi Comel Dua Kucing Panjat Kipas Tarik Perhatian Netizen   

 

 

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fadilah Rofiie

Penggemar makanan pedas, senang cerita tak pedas tak makan. Lagi selesa pakai sneakers daripada heels