“Kalau tak nak, tak payah lah hancurkan” – Netizen Bengang Tengok 3 Wanita Ni Ramas Mee Segera Di Supermarket

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Lepas kecoh pasal kes budak lenyek kan makanan dekat kedai serbaneka haritu, ada pula kes yang lebih kurang sama, kalau tak nak beli tak payah lah rosakkan makanan macam 3 orang wanita dari Indonesia ni.

Diaorang pergi ramas-ramas mee segera tu tanpa sebab. Dalam video perbuatan menjengkelkan tu, dilihat seorang wanita tutup muka bila dirakam dan perakam ramas mee tu sampai hancur.

 

“Pergi mampus sama orang yang mau beli”

Member lagi sorang suruh buat cepat-cepat lagi takut orang nampak. Pada asalnya video tu dipos dekat IG story salah seorang perempuan yang buat ni tapi dikongsi balik dekat Twitter dan meraih hampir 13,000 retweets

Kalau tak nak beli, tak payah lah ramas”

Ramai netizen yang sakit hati tengok perangai diaorang bertiga ni. Ada yang dapat masuk Instagram pemilik video dan minta diaorang untuk buat permohonan maaf secara terbuka.

Namun, rata-rata daripada 5,800 netizen yang respon video ni mengutuk perbuatan diaorang ni macam orang tak ada sivik

“Kalau tak nak beli tak payah lah sampai nak rosakkan makanan tu”

“Pakai tuddung labuh, tapi akhlak macam taik kucing”

“Nak cari perhatian je lebih, lepas kena tangkap baru lah nak minta maaf”

“Kenapa banyak sangat makhluk macam ni eh? Tak kisahlah dari luar negara atau Indonesia sendiri, memang jadi satu trend eh rosak kan barang-barang kat supermarket? Ke benda ni ada challenge? Boleh tak sapa-sapa bagi penjelasan”

Siapalah yang tak marah kalau makanan sendiri tu tak apa, tapi yang ni makanan untuk orang lain beli, dah menyusahkan pelbagai pihak. Kalau pelanggan lain nak beli tengok hancur macam tu, mesti lah kena complain dah menjejaskan perniagaan orang. Tak ke aniaya namanya tu?

 

Baca : “Dah lah tak hensem, bodo pulak tu” -Budak ‘Rempit’ Hancur & Rosakkan Makanan Family Mart Dikecam Netizen Lepastu…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.