“Dah apa hal berbogel tu??” – Video Viral Lelaki Berbogel Depan Masjid, Pegang Parang & Kejar Polis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Sejak akhir-akhir ni, banyak perkara pelik yang berlaku di sekeliling kita yang buat admin terfikir, apa nak jadi dengan orang sekarang ni.

Terbaru, viral di Facebook ialah sebuah video yang menunjukkan seorang lelaki sedang berlari dalam keadaan bertelanjang di hadapan sebuah masjid di Kuantan. 

 

“Apa kes ni?” 

Menerusi video tersebut, kelihatan seorang lelaki berkulit gelap memegang senjata tajam berlari di hadapan perkarangan masjid dalam keadaan bogel.

Lebih menakutkan, dia seperti ‘tak makan saman’ langsung dengan teguran polis dan siap boleh kejar balik polis serta ingin memukul anggota tersebut menggunakan senjata di tangannya. Uish ganas! 

Untuk lihat video, korang klik kat sini.

 

“Tak waras agaknya ni. Kesian abang polis tu lari lintang pukang” 

Rata-rata netizen yang melihat video ni memang terkejut habislah melihat gelagat lelaki tu. Mereka kebanyakannya mengagak yang lelaki itu mungkin kurang waras, jadi sebab itulah dia bertindak sedemikian. Apa-apapun ramai yang puji polis tu sebab tak bertindak ganas dengan lelaki tu.

Sumber: Facebook
Walau bagaimanapun, menurut perkongsian netizen di ruang komen, lelaki terbabit telah pun ditangkap polis dan orang ramai di tepi jalan.

Sehingga kini, tidak diketahui sebab musabab mengapa dia berkelakuan begitu dan harapnya pemuda tersebut sudah dirawat di hospital.

Sumber: Facebook
Baca: “Mak cik tolong saya, tolong” – Wanita Ini Jumpa Remaja Lelaki 16 Tahun Bogel Dekat Kubur Lepas Dia Kena Belasah

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!