“Suami selalu cebok anak perempuan…” – Disangka Suami Rajin Tolong Tapi Rupanya Ambil Kesempatan Cabul Anak

Dalam rumah tangga ni mestilah kena saling bantu membantu pasangan kan? Lagi-lagi bila dah anak, kena compromise atau agihkan tugas masing-masing. Contohnya, bila isteri kemas baju anak jadi suami tolong uruskan makan anak atau mandi dan siapkan anak. Pendek kata, suami isteri ni kena ringan tulang.

Tapi, seorang wanita tidak menyangka bahawa suami yang dia nampak ringan tulang selama ni rupa-rupanya bernafsu iblis. Dalam satu perkongsian seorang pengguna Twitter, dia dapat tahu cerita ni lepas dengar radio bercakap tentang isu “patutkah ayah cebok berak anak perempuan.”

 

Setiap kali keluar toilet anak-anak mesti menangis

 

Bila bawak pergi check dekat hospital, dapat tahu…

Doktor sahkan ada kecederaan dekat kemaluan budak-budak tu.”

 

“Kena cabul dengan bapak dorang sendiri!”

Rupa-rupanya 3 daripada 4 anak perempuan wanita tu dicabul suaminya setiap kali dia tolong cebok berak. Anak keempat selamat daripada menjadi mangsa sebab masih bayi.

 

Tak boleh bayang derita anak

Ingatkan suami ringan tulang rupanya bernafsu iblis.”

Difahamkan wanita terbabit kini sedang menuntut fasakh dan masih bersedih dengan apa yang telah berlaku kepada anak-anaknya.

 

90% kes rogol and cabul terjadi kat rumah

Sick pedo. Anak sendiri pun nak bantai. patut dilenyek lori je manusia gini.”

 

“Sepatutnya ayah jadi pelindung anak anak.”

Sumber: Twitter

Bapak jenis apa macam ni?!!! Keparat!

Baca: Ibu ‘Buat Bodoh’ Bila Anak Mengadu Sering Dicabul Bapa Dalam Semak Waktu Pergi & Pulang Sekolah

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!