Suami Disangka Alim Rupa-rupanya Gay, Lapar Hubungan Kelamin Sejenis

Wanita mana yang tidak mahu bahagia dalam perkahwinan? Namun hancur hati seorang isteri apabila mengetahui suami yang disangka alim dan sempurna rupa-rupanya sangat berbeza selepas mereka berkahwin.

Melalui kisah yang dikongsikan di laman Facebook oleh Syed Azmi, seorang wanita telah menceritakan pengalaman bernikah dengan lelaki alim yang sebenarnya seorang gay.

Terkejut? Berikut wanita berkenaan kongsikan apa yang dialaminya ketika menjadi mangsa golongan Lesbian Gay Bisexual Transgender (LGBT):

“Bernikah dengan seorang lelaki yang taat, mengamalkan ajaran Islam dengan baik dan sempurna. Dia melamar saya melalui Naqib usrahnya,” katanya.

Dia sangat wow dan sempurna.”

Walau bagaimanpun, panas tidak sampai ke petang. Hujan pula di tengah hari. Mangsa mula tersedar akan realiti perkahwinannya. Dia tidak pernah disentuh, malah dimaki hamun dan ditinggalkan sendiri di dalam satu bilik tidur.

Gambar hiasan

“Hari-hari tunggu dia pulang, tapi dia tak pernah pulang. Alasan sibuk, on duty, qiam, usrah dan sebagainya.”

Tidak cukup dengan itu, mangsa juga setiap hari diugut dengan penceraian. Duitnya pernah dipinjam dengan lelaki tersebut merayu-rayu menelefonnya konon tak cukup wang makan semasa kerja di luar daerah.

Namun akhirnya kebenaran tersingkap. Menurut mangsa, suaminya kerap masuk ke satu bilik sebelum tidur.

“Setiap malam, sebelum tidur, dia akan masuk satu bilik. Menurut dia, ada kerja dia nak hantar pada bos. Saya selalu dengar ada satu muzik berbunyi.”

“Satu hari saya buka laptop dia. Saya jumpa semua video gay yang dia tonton. Muzik, ya. Itulah muzik yang dia selalu dengar.” 

Aduh pedihnya hati ni!

Namun bukan itu saja yang dijumpainya. Gel Durex dan kondom ada di dalam beg suaminya setiap hari. Namun mangsa tidak berani untuk bersuara kerana takut dipukul.

Gambar hiasan

“Mesej dia kalah lelaki dan perempuan bercinta. Mereka lapar seks. Hisap kemaluan sesama sendiri itu benda biasa dan mereka ada hubungan yang luas.” 

Menurutnya lagi, golongan homoseksual mempunyai satu aplikasi yang menghubungkan semua golongan sejenis di dalamnya. Mereka ini sering bertukar gambar dan membuat hubungan kelamin. Golongan ini juga sudah semakin besar dan bertambah kuat di serata negara.

Pun begitu, suami mangsa kini disahkan menghidap Sexually Transmitted Disease (STD) melalui aktiviti yang telah dilakukannya. Mangsa bersyukur suami tidak pernah mempunyai nafsu langsung dengannya!

“Syukurlah dia tak ada nafsu. Jadi ia (penyakit) tidak beralih kepada saya. Saya baca semua mesej mereka. Seks ganas, seks berkumpulan. Namakan saja! Mereka ini real! Komuniti ini, mereka juga Muslim!” 

Akhir zaman guysss, akhir zaman!

Sungguhpun begitu, mangsa telah dihalau dari rumah dan suami mangsa akhirnya tinggal bersama ‘kekasih’.

Gambar hiasan

Kejadian tersebut telah membuatkan psikologi mangsa terganggu dan trauma. Dia tidak dapat membayangkan perkara tersebut berlaku kepada dirinya. Malah dia juga benci terhadap lelaki dan perkahwinan.

Gambar hiasan

Walau bagaimanapun, mangsa pulih selepas setahun berlalu. Dia juga mula sedar yang bukan dia seorang saja mangsa di dalam isu ini. Malah ramai lagi yang terkena dan mempunyai anak dengan suami homoseksual.

Melalui perkongsian ini, rata-rata netizen khususnya wanita terkesan dengan apa yang berlaku. Ada yang berkongsi kisah, malah ada juga yang menasihatkan supaya wanita masa kini selidik dulu bakal suami. Takut digunakan untuk golongan ini selindungkan identiti mereka yang sebenar.

Sumber: Facebook

Semoga golongan ini kembali ke jalan yang benar. Tak baik menipu wanita yang benar-benar ikhlas dalam perkahwinan! 

Baca: Wanita Jadi Imam Masjid Liberal di Berlin Rupa-rupanya Anak Bekas Wakil Rakyat Malaysia

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!