“Pilihan tu sepatutnya kita yang buat” – Lelaki Ini Bidas Kenyataan Da’i Farhan Pasal Ketentuan Kahwin Kali Ke-2

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Dalam minggu ni, boleh dikatakan masih hangat kisah mengenai Da’i Farhan yang telah berkahwin untuk kali yang kedua dan menceraikan isteri pertama.

Terbaru, Da’i Farhan telah di jemput dalam sebuah program wawancara bagi menjawab persoalan yang terus menjadi tanda tanya kepada ramai pihak mengenai status terkininya.

Pengacara rancangan itu telah bertanya soalan kepada Da’i farhan mengenai pengalamannya sendiri yang pernah berkahwin dan kini mengahwini seorang wanita yang berstatus janda.

Lalu dia menjawab bahawa itu semua telah pun disusun oleh Allah dan kita sebagai manusia ni hanyalah seperti pelakon yang telah diaturkan kehidupannya.

“Allah yang pilih untuk saya, maka terjodohlah saya dengan janda anak 8” katanya.

Namun kenyataan yang dikeluarkan oleh Da’i Farhan ini telah dibidas oleh seorang pengguna Twitter yang mengatakan bahawa, kita sebagai manusia bukannya boneka dan kita juga diberi pilihan supaya memilih mana yang baik dan buruk.

Anda bukan agamawan!

Sumber: Twitter

Bila lah agaknya isu ni nak selesai kan? Macam makin keruh pulak admin tengok. Semoga cepat selesai dan semua pihak berdamai.

Segala komen yang diberikan oleh netizen adalah melalui pendapat mereka sendiri dan admin  tidak bertanggungjawab terhadap komen tersebut.

 

Baca: “Fatin ditolak, dicakar dan ditampar” – Bekas Isteri Da’i Farhan ‘Buka Mulut’ Dekat Polis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Naqiuddin

Hey whatsapp gais. Layan anime tak?