“Muka lawa tapi tak ada otak” – Gadis Influencer Pose Mengghairahkan, Selamba Tayang ‘Aset’ Dalam MRT

Zaman sekarang ni, kebanyakan orang sanggup buat apa je untuk dapat perhatian ramai di media sosial. Tak kisah kalau terpaksa buat perkara memalukan, janji hasilnya nanti orang tengok, dapat followers dan dikenali.

Seorang gadis influencer baru-baru ni menjadi topik bualan hangat selepas video dia yang agak ‘disturbingviral di internet. Menurut WORLD OF BUZZ, gadis yang tak didedahkan namanya itu telah merakam sebuah video menunjukkan dirinya tengah ‘posing maut’ dalam MRT baru-baru ni.

Sumber: WOB

Video tu berdurasi 40 saat dan bermula di sebuah stesen MRT, gadis berkenaan memakai singlet berwarna biru dan dia dikatakan tidak memakai baju dalam ketika itu.

Bila dah masuk dalam MRT dan dapat tempat duduk, gadis ni mula buat bermacam jenis pose yang mengghairahkan. Contohnya, dia tarik tali singlet dan guna kedua-dua tangan untuk peluk tubuh supaya boleh timbul lurah dia.

Sumber: WOB

Tak lama lepas tu dia macam tarik singlet dia ke bawah nak bagi nampak  buah dada. After dah buat macam-macam pose, dia terus tarik singlet dia dan buat macam tak ada apa yang berlaku.

Ramai yang cakap video tu mungkin dirakam dekat Stesen MRT Merdeka pada waktu malam. Bagaimanapun, tarikh video ni dirakam tidak didedahkan kepada umum.

Sumber: WOB

Baca: “Berlumba-lumba tayang gambar seksi” – Netizen ‘Perli’ Ainul Aishah Sebab Suka Upload Gambar Tunjuk Buah Dada

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!