“Mesin atm ke tu?” – Komen ‘Puaka’ Warganet Yang Iri Hati Tengok Intan Najuwa Bertunang Dengan Lelaki Tua 16 Tahun

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Terlebih dahulu Team Lobak Merah nak ucapkan tahniah kepada pelakon yang terkenal menerusi drama Kekasih Paksa Rela, Intan Najuwa yang baru sahaja mengikat tali pertunangannya pada Ahad lalu bersama jejaka idamannya yang merupakan usahawan dari Kedah.

Biarpun jarak perbezaan umur begitu jauh, ia bukan penghalang untuk Intan Najuwa (22 tahun) menjalinkan ikatan cinta dengan usahawan tersebut yang berumur 38 tahun.

 

Mesin ATM ke tu? – Netizen

Namun bila dengar pelakon cantik jelita bertunang dengan orang yang lebih tua daripadanya dan dalam bidang yang bagus,  muncul pula spekulasi warganet yang melemparkan kata-kata perlian.

Komen-komen tak beradab yang seolah-olah memperlekehkan Intan Najuwa ni bertunang dengan lelaki tersebut hanya disebabkan duit memandangkan lelaki itu seorang usahawan.

Malah lebih melampau mereka menggelarkan lelaki itu sebagai mesin atm. Ada juga yang memperlekehkan fizikal lelaki tu jika nak dibandingkan dengan Intan Najuwa.

Disamping itu, masih wujud lagi netizen yang masih menyebelahi Intan, netizen, netizen orang bercinta kecam, putus kecam, tunang kecam, kahwin pun kecam.

 

Suka hati dia lah nak cari lelaki umur berapa pun yang penting bukan LAKI ORANG!” – Netizen

Sabarlah, yang penting Intan bahagia, peduli je lah orang akan sentiasa dengki dengan apa yang kita. Kami doakan semoga jodoh Intan dengan jejaka pilihan ni bukan sahaja ke jinjang pelamin tapi sehingga ke anak cucu dan ke akhir hayat. Aminn

 

Baca : “Ni stail orang putih, bukan Melayu” – Netizen Tegur Aiman & Zahirah ‘Langgar Adat’ Semasa Majlis Pertunangan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.