“Lama dah Hanna berkawan dengan ‘benda’ ni” – Ibu Terkejut Patung Dibeli Dari Sarawak Ada BENDA, Ikut Balik Sampai Kelantan!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Rasanya ramai di antara kita ada tengok filem Annabelle kan? Kisah yang dialami seorang ibu bernama Nina dan anaknya, Hanna ni lebih kurang macam kisah Annabelle juga.

Menerusi perkongsian si ibu di Facebook, dia telah membeli sebuah anak patung comel di Sarawak dan memberikan ia kepada anaknya bernama Hanna. Tapi tak dia jangka, patung itu rupanya ada ‘benda’ yang cuba mengganggu keharmonian keluarganya.

 

“Allahu… pesan saya, takyah la beli patung yang cukup sifat macam ni” 

Menurut Nina, benda yang berada di dalam patung ni dah lama menjadi rakan kepada anaknya. Malah lebih mengejutkan, benda ni boleh pulak ikut dari Sarawak sampai dia balik ke Kelantan. Waa bukan calang-calang…

“Fikir balik mcm tak percaya apa yg brlaku. Mtk jauh dah la benda2 mcm ni. Lama dah hanna brkawan ngn benda dlm patung ni.

“From sarawak ikot balik kelantan 😥. Allahu.. pesan sy, takyah la beli patung yg cukup sifat mcm ni. Sbb senang benda tak elok nak tumpang. Sebelum ni duk baca Story org len. Ni kena kat batang hidung sendiri.

“Sampai tahap Mama kena ganggu. Jauh betol benda ni merantau ikot mama hanna.. Benda tu nk bgtaw dia tu ada dengan: 

-tendang katil mama hanna
-tak dpt tido mcm ada yg memerhati
-uban putih melekat kat mama
-main bukak tutup pintu tandas
-bukak air Tp peg check air tak kuar pom.
-hanna tnjuk2 masa dlm toilet
-bunyi zrapp kat tepi telinga”

Sumber: Facebook

 

“Arini panggil ustaz sebab tak tahan sangat. Yaa benda menumpang dari Sarawak yang tidak bertuan, ingin mencari tuan” 

Namun mujurlah hasil bantuan seorang ustaz, ‘benda’ tersebut tak ganggu keluarga ini lagi.

“Tp tetap positif lg. Arini pggil ustaz Sbb tak tahan sgt.. yaa benda menumpang dari sarawak yg tidak bertuan, ingin cari tuan..

“Alhamdulillah kali ni Allah kuatkan semangat mama hanna nk lawan benda mcm ni. Tp skrg trauma lg. Tak dpt nk tido sorg 😰.

“Nak criter pnjg sgt.. so pesan sy tak payah ada la patung mcm ni. Kecian ank2..

“Dgr criter mcm mmgarut kn. Tp tula hakikat kena kat diri sendiri..”

Sumber: Facebook

Harap para ibu bapa kat luar sana tu berhati-hatilah dalam membeli apa-apa bentuk mainan kepada anak-anak. Kalau jenis patung tak cukup sifat takpe. Ish ini macam Annabelle ni admin pun takut!

Baca: “Semua penduduk yang mati diganti dengan patung” – Kisah Aneh Kampung Terpencil Di Nagoro, Jepun Ni Pasti Buat Korang Meremang

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!