in

“Jika saya memberitahu kisah sebenar, mungkin saya akan merasa lega.Tetapi, saya tidak mahu menyakiti sesiapa pun”- Rihana Oksana

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Ingatkan semuanya sudah berakhir namun sepertinya tidak.


Terbaharu semalam rihana memuatnaik satu posting di instagram yang membuatkan ramai tertanya-tanya mengenai status Ratu Cantik Moscow, Rihana Oksana Gorbatenko.

 

“Kemungkinan, jika saya memberitahu anda kisah sebenar, saya akan merasa lega.. Tetapi, saya tidak mahu menyakiti sesiapa pun, ianya pasti akan menyakitkan sekali…”

https://www.instagram.com/p/B13XSGOCBYT/

 

Saya tahu semua orang sangat mahu mengetahui apa yang berlaku sebenarnya antara kami.

Sebelum ini, saya tidak bersedia untuk menceritakan semuanya.. Kemungkinan, jika saya memberitahu anda kisah sebenar, saya akan merasa lega.. Tetapi, saya tidak mahu menyakiti sesiapa pun, ianya pasti akan menyakitkan sekali.😔

 

Susulan daripada itu ramai yang membuat andai, ada pihak yang menyokong Rihana supaya dia mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku namun tak kurang ada juga yang meminta supaya model jelita itu ‘move on’.

 

“I think she doesn’t mean to get any attention. maybe she feels upset, frustrated, angry & at the same time maybe she’s…”

Sumber: Instagram

 

Doakan yang baik untuk kedua-duanya lah yer.

Baca : Suami saya seorang muslim yang baik; Rihana Tepis Dakwaan Sampah Yang Dia Bercerai Dengan Sultan?

 

 

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.