“Jarang sangat lah flex kekayaan dia tapi..” – Selain Jam, Netizen Terkedu Bila Tahu Harga Tayar Basikal Tok Ti

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Tak cukup dengan kelunakan suara, paras rupa yang manis, sikap sopan santun dan rendah diri lah yang membuatkan Datuk Seri Siti Nurhaliza atau lebih mesra dengan panggilan Tok Ti menjadi dambaan di hati peminat-peminatnya.

Sebab sikap rendah diri dia tu juga lah yang membuatkan Tok Ti ni berbeza dengan selebriti dan influencer lain sebab menayang kemewahan di media sosial bukanlah keutamaannya.

Walaupun kita dah tahu Tok Ti ni memang dah another level, tapi…

 

Harga lebih kurang USD 100-150k. Convert lah sendiri ke RM ye?”

Sekali netizen dapat tangkap barang-barang yang dia pakai, memang terkedu bila dapat tahu harga dia.

Mungkin tak di sengajakan, tapi biasa lah netizen ni mata diaorang tajam. Kalau sebelum ni pernah viral pasal orang tengok harga jam Alif Satar, kali ini Tok Ti punya jam tangan pula jadi tumpuan.

Menurut Ikhwan, harga jam tangan Tok Ti lebih daripada 6 angka untuk mata wang USD tau!

Tambahan pula, Tok Ti ni kan suka berbasikal, jadi bila harga jam dah didedahkan Haziq pula pandang atas bawah Tokti, dan dapat detect  harga tayar basikal dia.

Terkedu weh tengok harga dia, tayar basikal dia dah sama sebiji kereta admin. Korang tengok kat bawah ni.

Apapun, itu hanyalah sekadar ramalan sahaja, sebab gambar kurang jelas, tapi kalau harga dia sebegitu sekalipun, tak pelik sebab orang yang pakai tu Tok Ti, bukan calang-calang nama dalam industri hiburan.

Netizen sah-sah ramai yang terkedu bila melihatnya. Tapi rata-rata tak pelik pun kalau Tok Ti mampu sebab dia memang dah kerja keras kalau nak dibandingkan segelintir individu. Ooops!

 

Jam tangan Siti lagi mahal dari harga rumah kita yang dah pencen baru habis bayar- Netizen

Hurm, admin tertanya-tanya agak-agak berapa lah harga Stroller Aafiyah eh? Ooops lagi!

 

Baca : Geram Tengok! Comelnya Aksi Aafiyah Video Call Dengan Tokti

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.