in ,

“Dulu sebelum kau sunat kau setia dengan aku” – Netizen Berdekah Tengok Budak Kecik ‘Meroyan’ Putus Cinta Sebab Curang

Kerana asyik duduk terperuk je dekat rumah, netizen ada banyak masa terluang untuk jumpa macam-macam benda di media sosial.

Salah satunya adalah Facebook seorang budak lelaki berusia 13 tahun yang dah pun tular dan mempunyai lebih 55,000 followersPeh dahsyat!

Antara salah satu posting dia yang tular adalah screenshot perbualan dia terkantoi curang dengan teman wanitanya. Korang baca je lah sendiri.

“Selama nie ayang rela pkai baju sluar seksi katat2 sbab nak bagi biey semakin syg”

“Dulu mase kau x sunat kau setia ngn aku”

Kemudian budak lelaki ni tunjukkan lagi makian yang dia terima dari kekasihnya lepas dorang putus cinta. Apa ni?

“Biey tau ayang minta hello kitty kan?”

Bukan ni je, tahun lepas, budak ni jugak pernah muat naik gambar seluar dalam yang dia beli untuk teman wanitanya di Facebook. Aduh rosak teruk budak ni!

Netizen turut terhibur dengan post-post budak ni.

Mak ayah budak ni mana? Tolong pantau sikit telefon dia…

 

Baca: “Kecik2 dah gatal” – Netizen Cringe Tengok Video Budak 9 Tahun Kemaruk Bercinta. Siap Buat Pick-up Line Tau!