“Boleh jadi anak mana-mana lelaki Asia” – Sultan Muhammad V Nafi Wajahnya Mirip Bayi, Akui Rihana Oksana Kejam & Pendendam

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Satu demi satu kejutan dilakukan bekas isteri kepada Sultan Muhammad V, Rihana Oksana apabila dia memuat naik gambar seorang bayi berusia 5 bulan yang dikatakan mirip kepada wajah baginda.

Susulan daripada pendedahan tersebut, Daily Mail baru-baru ini berjaya mendapat komen daripada wakil istana Kelantan berhubung pendedahan terbaru bekas Ratu Cantik Moscow itu. 

 

“Boleh jadi anak lelaki mana-mana lelaki Asia” 

Menurut laporan media antarabangsa tersebut, baginda Sultan Kelantan katanya percaya bahawa gambar bayi lelaki bernama Ismail Leon yang didedahkan Rihana tersebut boleh jadi ‘anak lelaki dari mana-mana lelaki Asia’, menurut sumber istana.

Sultan tak rasa bayi tu ada rupa wajahnya,” kata sumber istana tersebut.

Sumber: Daily Mail

Tambah sumber terbabit, baginda juga menganggap perkahwinannya dengan Rihana merupakan satu kesalahan terbesar dalam hidup.

Jika sebelum ini Rihana ada mengatakan yang dia bersama baginda sultan merancang untuk mendapatkan anak dan baginda menangis kegembiraan bila mengetahui tentang kehamilan Rihana, sumber istana mengatakan bahawa ‘ia satu perkara yang mengarut’. 

Sumber: Daily Mail

 

“Rihana tak ada maruah” 

Tambah media antarabangsa itu lagi, sumber istana memberitahu yang baginda merasakan bekas isterinya itu ‘tidak bermaruah’ selepas muncul dalam satu rakaman video 6 tahun lepas dan mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki di dalam kolam renang yang mana rancangan itu dilihat satu dunia. 

“Baginda tidak tahu apa perancangan Rihana seterusnya dan baginda terasa seperti benar-benar ditikam dari belakang,” kata sumber istana tu lagi.

Sumber: Daily Mail

 

“Tak pernah bertemu wanita begitu ‘jahat dan pendendam’ seperti Rihana” 

Dalam pada itu, wakil istana itu juga mendakwa baginda menganggap Rihana sebagai seorang yang pendendam, kejam dan jahat bila berbohong kepada sultan tersebut atas beberapa perkara.

“Baginda menyebut bahawa dia tidak pernah bertemu wanita begitu ‘jahat dan pendendam’ seperti Rihana. 

“Sebelum ini, Rihana pernah berbohong kepada baginda mengenai resepsi perkahwinan yang sepatutnya diadakan secara kecil-kecilan bersama keluarga. Namun sebaliknya berlaku, majlis tersebut seolah-olah seperti acara hiburan besar. 

“Pernikahan ini adalah kesilapan besar dalam kehidupan peribadi baginda yang tak seharusnya terjadi tetapi beliau mengatakan ini adalah pelajaran yang dia pelajari,” kata wakil istana tu lagi.

Sumber: Daily Mail

Tambahnya, baginda juga meminta supaya Rihana berhenti membodohkan diri sendiri dan berharap agar wanita itu mendapat suami baru pada masa akan datang.

“Kita semua manusia dan hanya Allah yang sempurna. 

“Baginda sudah move on dengan kehidupannya dan Rihana patut berhenti membodohkan diri sendiri dan move on juga serta cari suami baru yang lebih baik. 

Sumber: Daily Mail

“Baginda berkata berkahwin dengannya merupakan satu kesalahan kerana Rihana telah membuat masalah besar dalam kehidupan peribadinya dengan tidak menghormati privasi dan kehendaknya.

“Kini baginda mahu memberi tumpuan kepada rakyat dan membantu orang di negerinya untuk meneruskan warisan ayahnya dan mewujudkan keluarga bahagia sendiri,” kata sumber istana.

Apa-apapun kita doakanlah yang terbaik buat kedua-duanya dan semoga nasib bayi terbabit terbela.

Baca: “Ada muka melayu sikit” – Persoalan Terjawab, Ini Rupa Anak Rihana Oksana

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!