“Beso molek bre*st, mana tak sayang” – Gambar Marion Caunter Jadi Bahan Lucah Instagram

Amboi, amboi, amboi..bukan main lagi korang ye usha gambar selebriti lepas tu mengecam orang tu pulak.

Semacam dah jadi hobi orang kita pula nak mengutuk, mengulas, mengumpat, membawang dan sewaktu dengannya bila nampak apa orang post kat media sosial.

Dikecam di Instagram

Terbaru, selebriti tempatan Marion Caunter yang dah terkenal di peringkat antarabangsa, turut menjadi mangsa kecaman pakcik dan makcik bawang selepas dia upload gambar terbarunya di Instagram.

Sumber: Instagram

Ish korang ni, dia upload gambar bercerita pasal tengah bercuti kat Los Angeles, korang bercerita bab lain pula.

Tak boleh blah tu, siap cakap lucah!

Sumber: Instagram

“Kesian apa?”

Walaupun dah ada netizen yang tegur secara elok, tak kurang juga yang mengecam dengan gambar Marion ni.

Siap kata pula nak kesian apa? Ish ish..

Sumber: Instagram

Amboi-amboi, bukan main lagi sedap menambah rencah kat apa orang kata kan?

Dah jadi bahan lucah pulak bila masing-masing sibuk berkata tentang dada Marion.

Marion, isteri SM Nasarudin

Bagi yang tak kenal, Marion merupakan salah seorang pengacara terkenal di Malaysia suatu masa dahulu.

Dan selaku salah seorang ikon fesyen, dia juga selalu terima undangan untuk attend event antarabangsa seperti jenama Dior dan Fendi.

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram

Tapi bukan tu saja, Marion pun ada syarikat sendiri dan memiliki sebuah salon rambut, Hairplay.

Dia juga merupakan isteri kepada Pengarah Eksekutif Kumpulan Naza, SM Nasarudin Tan Sri SM Nasimuddin.

Sumber: Instagram

Tak tahulah nak kata apa. Kita ni main kecam je orang lain, tapi pernah tengok balik kat diri sendiri ke tak?

Orang kata, 1 jari kita tunding kesalahan orang lain, 4 jari lagi menuding balik kat kita. Kalau ada buat silap, kita betulkan. Sama-sama perbaiki diri okey?

Baca: “Nak pancut muka plisss” – Gambar Selfie Wanita Bertudung Labuh Ni Pun Boleh Jadi Ancaman Sex Kaum Lelaki

Ditulis oleh Suraya Roslan

Penggemar graphic tee dan sentiasa berangan-angan untuk mengelilingi dunia.