in

Atuk Buat Seks Guna Jari Dengan Bayi 11 Bulan!

Jijik! Inilah yang dinamakan sudah tua pun tak sedar diri. Disaat usia rumah kata pergi dan kubur kata mari, seorang warga emas telah dijatuhkan hukuman penjara 12 tahun dan sebatan 2 kali gara-gara lakukan hubungan seks menggunakan jari terhadap seorang bayi berusia 11 bulan. 

Sumber: Utusan Online

Menurut Utusan Online, tertuduh Hashim Karim, 68 telah didakwa di Mahkamah Jenayah Seksual Terhadap Kanak-kanak di Putrajaya tengah hari tadi (4 September).

Bekas pemandu lori tu telah mengaku bersalah masukkan objek tumpul iaitu jarinya (eww!) ke dalam kemaluan bayi berkenaan sehingga berdarah.

Lebih teruk lagi, akibat perbuatan jijik tu, selaput dara bayi malang tersebut dah alami koyakkan kekal! 

Allahuuu ni manusia ke syaitan ni…

Sumber: Blog

Mangsa yang merupakan anak asuhan menantunya telah ‘dirogol’ kira-kira jam 4 petang pada 20 Ogos lepas dekat sebuah rumah di Seksyen 24, Shah Alam.

Kes ini telah disiasat mengikut Seksyen 377CA Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 30 tahun dan boleh dikenakan sebatan. Suspek jugak tak diwakili peguam.

Bilalah kes jijik macam ni nak berakhir. Suspek nafsu syaitan! 

Baca: Bayi 16 Bulan Dirogol Lelaki Separuh Umur, Lampin Ditemui Berdarah Oleh Ibu