in

Bayi 16 Bulan Dirogol Lelaki Separuh Umur, Lampin Ditemui Berdarah Oleh Ibu

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Baru-baru ini, seorang bayi perempuan berumur 16 bulan dilaporkan mengalami pendarahan dalaman yang teruk setelah dia diserang secara seksual oleh seorang lelaki di Zhejiang, China.


Menurut Oriental Daily, ibu kepada bayi tersebut mula menyedari akan sesuatu yang aneh mengenai anaknya semasa dia menukar lampin bayi tersebut. Kesan darah yang banyak kelihatan bertompok pada seluar dan lampin anaknya itu.

Sumber: Oriental Daily

 

Sumber: Oriental Daily

Terkejut dengan apa yang dilihat, ibu tersebut dengan pantas membawa bayinya ke hospital. Doktor menjelaskan bahawa bahagian dalam dinding faraj bayinya itu koyak dan pembedahan harus dilakukan dengan segera oleh kerana kecederaan yang teruk. Kesiannya!

Dalam pada itu, si ibu mula teringat akan kunjungan seorang lelaki penjual telur berusia 50 tahun yang tinggal berdekatan dengan kawasan rumahnya. Menurut si ibu, lelaki itu kerap datang ke rumah untuk bermain-main dengan anak-anaknya. Dia juga dikenali sebagai seseorang yang sangat rapat dengan keluarga.

Walau bagaimanapun, pada hari kejadian, lelaki tersebut telah membawa anaknya keluar dari rumah selama 40 minit tanpa pantauannya. Selepas mereka pulang, bayi tersebut dilihat tidak begitu gembira seperti selalu dan ibunya mula mengesyaki sesuatu telah berlaku.

Apabila si ibu mahu menukar lampin, bayi tersebut mula menangis dan dari situlah dia mula mengesan akan kesan darah yang sudah meresap ke dalam lampin anaknya. Doktor yang merawat bayinya juga yakin bahawa apa yang menimpa anaknya itu telah dilakukan oleh seseorang dan menasihatkan supaya dia membuat laporan polis.

Sumber: Oriental Daily

Suspek yang berusia 50 tahun itu akhirnya ditahan selepas pihak polis mendapat aduan. Pada ketika ini, pihak polis masih lagi menjalankan siasatan akan motif dan bagaimana perkara tersebut berlaku.

Berhati-hatilah ketika membenarkan anak kecil anda bermain-main sama ada dengan orang yang tidak dikenali ataupun ahli keluarga sendiri. Kebanyakan kes seperti ini tidak dilakukan oleh orang luar tetapi selalunya oleh mereka yang rapat atau kenal dengan kita. 

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.