“Weh bapak malu siot!” – Nak Upload Gambar ‘Rumah Untuk Dijual’ Tapi Ada Sekali Gambar ‘Buat Projek’

Biasa tengok tak senarai rumah untuk disewa atau dijual dekat website? Selalunya, senarai rumah tu akan lengkap dengan alamat, saiz rumah, jumlah bilik, bilik air dan macam-macam lagi. Selain tu, senarai rumah tu akan tunjukkan juga gambar-gambar rumah dari luar, gambar bilik, dapur atau ruang tamu untuk jadi rujukan bakal pembeli.

Tapi, seorang agen hartanah jadi sebutan ramai baru-baru ni disebabkan tersalah muat naik gambar dalam senarai rumah untuk dijual atau disewa, lapor Lad Bible.

Sumber: Mirror

Sumber: Estately

Miguel Calvo telah memuat naik beberapa gambar di luar dan dalam sebuah rumah terletak dekat 137 Saxon Mist Drive di Nashville, Tennessee berkeluasan 2,900 kaki persegi bernilai 399,00 USD (RM1,680,787). Seperti biasa, ada gambar kawasan rumah, bilik, bilik air, ruang tamu dan dapur.

Sumber: Estately

Namun, malangnya ketika memilih gambar untuk dimuat naik Miguel termasukkan sekali dan muat naik gambar lucah miliknya!

Gambar itu menunjukkan aksi 18SX antara Miguel dan seorang wanita di atas katil dalam keadaan bogel sambil melakukan aksi lucah.

Sumber: Mirror

Meskipun malu dan mungkin boleh kehilangan kerja, Miguel bagaimanapun tetap mengaku lelaki dalam gambar itu adalah dirinya tapi tidak mendedahkan identiti wanita di dalam gambar tersebut.

Namun, difahamkan Miguel bekerja sendiri di bawah Benchmark Realty dan tidak diupah oleh mana-mana syarikat jadi tidak dapat dipastikan jika senarai itu memang dimuat naik olehnya.

Weh kalau dia sendiri tak sengaja malu wehhh. Tapi kalau ada pihak yang sabotaj memang jahat ah kan…

Baca: “Minta gambar bogel patuh syariah” – Individu Minta Gambar Lucah Dari Fatin Afeefa Tapi Netizen Ketawa Sebab…

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!