“Tuala wanita ajaib pulak dah” – Dr Amalina Dedah Produk Tuala Wanita Yang Konon Boleh Kuatkan Otot Pelvis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kemunculan macam-macam jenis produk kat pasaran sekarang telah menimbulkan keraguan sama ada produk-produk ni betul berkualiti ataupun tidak.

Bila banyak produk ‘merapu’ macam ni jadi perhatian ramai, ia menjadi tugas seorang doktor seperti Dr Amalina dan lain-lain untuk menegur supaya orang ramai tak terjebak dalam penipuan.

 

“Tuala wanita ajaib pulak dah, macam-macam ada” 

Menerusi Twitter Dr Amalina Bakri, dia berkongsi posting daripada rakan seperjuangan Dr Imelda Balchin yang mendedahkan beberapa seller menjual satu produk yang dinamakan ‘tuala wanita ajaib’.

 

“Begini punya temberang pun saluran TV boleh benarkan penjual beli slot siaran berbayar?”

Berkongsi pemikiran yang sama dengan rakan seperjuangan lain, Dr Rusyainie di Facebook jugak meluahkan pendapat yang tuala wanita ajaib ini sebenarnya tak boleh pun menyembuhkan penyakit seperti lemah kawalan kencing, meregulasi haid dan kuatkan otot pelvis.

Nah explanation panjang lebar beliau:

TUALA WANITA YANG BOLEH MERAWAT LEMAH KAWALAN KENCING???Saya memang tergelak bila Prof. Dr. Imelda Balchin kongsikan…

Posted by Rusyainie Ramli on Sunday, January 6, 2019

Ada betul jugak kata doktor ni. Penyakit dalam badan mustahil boleh disembuhkan hanya dengan pakai tuala wanita kan? Emmm… 

 

“Ini baru tuala wanita ajaib. Doktor mesti tak pernah dengar pasal ‘Pantyliner Jimat Elektrik’ kan?”

Disebabkan Dr Amalina ni duduk kat oversea, produk tuala wanita ajaib ni mungkin antara produk yang paling peliklah yang dia pernah dengar kan agaknya?

Tapi sebenarnya ada yang lagiii pelik daripada produk ni iaitu Pantyliner Jimat Elektrik. Korang mesti pernah dengar kan? Haa mau pening jap Doc Amalina baca pasal produk ni.

Sumber: Twitter

Aduh tepuk kepala berkali-kali admin baca pasal produk-produk kat atas ni. Apa-apapun admin tak menghalang korang untuk terus gunakan produk kat atas ni kalau korang percaya akan keberkesanannya. Cuma lebih baik rujuk mereka yang lebih arif kalau ia berkaitan penyakit dalam badan untuk elak mudarat yang lebih buruk.

Baca: “Berani datang depan lah wei!” – Kak KM Sound Dr Amalina Suka Menyibuk Hal Orang Lain?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!