“Saya tak boleh tahan…” – Abang, Adik Sumbang Mahram 3 Tahun, Sampai Dua Kali Beranak & Kini Hamil Anak Ketiga

Hubungan sumbang mahram dua beradik akhirnya terbongkar selepas warga sebuah kampung dekat Luwu, Sulawesi Selatan berkumpul beramai-ramai di depan rumah keluarga itu dan sepakat untuk usir mereka.

Menurut Tribun, seorang lelaki berusia 38 tahun telah melakukan hubungan terlarang bersama adik perempuannya berumur 30 tahun sejak 2016 lagi.

Sumber: Berita Bersatu

Akibat perbuatan haram itu, wanita terbabit telah melahirkan dua anak dan kini sedang sarat mengandung anak yang ketiga. Difahamkan, orang kampung sudah lama rasa curiga dengan keakraban dua beradik tu.

Bukan tu je, dakwaan mereka dikuatkan lagi dengan kelahiran dua anak itu namun apabila ditanya, wanita itu mengaku dia seorang janda dan kanak-kanak terbabit adalah anaknya bersama bekas suami.

Sudah lama dicurigai warga, cuma karena dia statusnya sudah bersuami dua kali jadi warga kira suami lamanya. Tetapi kan tidak pernah dilihat suami mana yang datang, karena kalau ditanya kedua anaknya itu dia mengaku hasil hubungan suaminya.”

Sumber: Spirit Kita

Namun, semua orang kampung tidak percaya membuatkan mereka mencapai kata sepakat untuk halau seluruh keluarga itu keluar dari kampung berkenaan. Keadaan menjadi sangat tegang hingga pihak polis terpaksa datang untuk menenangkan situasi di tempat kejadian.

Sumber: Tribun
Sumber: Tribun

Sewaktu tiba di rumah itu, kedua-dua anak mereka berada di depan dan pada ketika itulah, dua beradik itu kantoi melakukan sumbang mahram. Rumah tersebut didiami dua beradik itu bersama ibu mereka, 2 anak wanita terbabit bersama bekas suami serta 2 anak hasil sumbang mahram.

Saat didatangi di rumahnya, keduanya berada dalam rumah, warga hanya menemui anaknya di depan dan menanyakan keberadaan ibunya. Namun, anaknya mengatakan bahwa sedang di dalam tidur tetapi ditemani omnya (abang). Dari pengakuan anaknya inilah yang makin membuat warga bergejolak dan meminta keduanya mengakui perbuatannya.”

Sumber: Line Today
Sumber: Sindo News

Pihak polis kemudian menahan lelaki terbabit dan wanita itu pula dibawa oleh keluarga pergi balai polis kerana keadaan kesihatannya yang kurang baik. Selepas ditanya, lelaki tersebut mengaku tak dapat kawal nafsu lalu berhubungan seks dengan adik dia sejak 3 tahun lepas dan dua anak serta yang sedang dikandungkan itu adalah hasil sumbang mahram.

Anak saya yang pertama laki-laki, terus anak kedua seorang perempuan. Itu terjadi karena kami tinggal serumah dan saya tidak mampu lagi menahan nafsu.”

Sumber: inews

Bayangkan malu yang ditanggung keluarga dorang…

Baca: Jijik! Abang Nikahi Adik Bongsu Sendiri

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!