“Sampai 15 kali” – Pawang Ugut Santau Keluarga Remaja 18 Tahun Kalau Enggan ‘Main’ Dengan Dia

Gara-gara terlalu percaya ubatan kampung remaja 18 tahun ni terima padah apabila dia seringkali menjadi mangsa rogol tok bomoh.

Bukan sekali, remaja yang dikenali dengan nama Bunga ini telah dirogol sampai 15 kali.

 

Berubat masa orang tak ada kat rumah

Pada mulanya remaja dari Indonesia  ni asyik mengeluh yang pehannya selalu tumbuh bisul, jadi keluarga pun bawa dia ni pergi berubat dengan tok bomoh ni.

Masa nak berubat tok bomoh ada pesan untuk sediakan timun dan biji buah pala yang kononnya boleh sembuhkan bisul kat peha Bunga tu.

Waktu tu family Bunga tak ada kat rumah dan Bunga masa tu tengah tidur, Tok bomoh pun kejut si Bunga untuk berubat kat ruang tamu.

Dari sinilah Tok Bomoh tu mula nak cabul si Bunga ni dan ugut nak santau keluarga si Bunga kalau tak nak ‘main’ dengan dia.

 

Kalau kamu bilang perbuatan paman, nanti keluarga neng ku paman disantet”

Takut dengan ugutan tok bomoh tu, Bunga terpaksa ikutkan kemahuannya. Disebabkan ugutan tu juga Bunga kena paksa/dirogol dengan tok bomoh tu sampai 15 kali.

Tak tahan dengan paksaan Tok Bomoh tu, Bunga akhirnya ceritatakan hal ini kepada keluarganya dan terus membuat laporan polis.

Tok bomoh tersebut telah ditangkap. menurut laporan Tribunnews.com, tok bomoh tersebut didapati bersalah dan dipenjara selama 15 tahun.

Masa di tangkap polis temui tali berwarna putih sepanjang 83cm yang kononnya merupakan azimat dan beberapa kalimah dalam bahasa Arab.

Menurut pihak berkuasa, benda itulah yang digunakan untuk mempraktikkan tugasnya sebagai dukun.

 

Baca : Budak Perempuan ‘Dikerjakan’ Oleh 15 Lelaki Dari Sekolah Berlainan Lepas Diugut Untuk Sebar Video Seks

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.