“Pose macam mak-mak pun comel” – Manis Dengan Senyuman, Netizen Puji Pasangan Diraja Sebelum Hari Pertabalan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Raja Permaisuri Agong memang sentiasa mencuri tumpuan netizen dengan galagat yang bersahaja. Dari membuka perencah makanan menggunakan gigi, melambai ke kamera sewaktu sambutan Hari Bomba, dan banyak lagi yang dikongsi di akaun peribadi milik baginda.

Kali ini baginda sekali lagi mencuri perhatian netizen dimana beberapa gambar dimuat naik hanya beberapa hari sebelum Hari Pertabalan. Gelagat yang bersahaja ini memang buat netizen tersengih. Nah, korang tengok lah sendiri.

Comelnya Tuanku

Selain tersengih, netizen juga mengucapkan tahniah dan mendoakan pasangan diraja kita untuk Hari Pertabalan kelak.

Betul, sangat simple dan berjiwa rakyat. Kalau orang tak kenal tu silap-silap terpanggil makcik je. Harap-harap kita tak tersilap lah ye kalau nampak dekat mall ke, pasar ke, wayang, tak kisah lah dekat mana-mana pun. 

Betul tu, kadang-kadang tu kalau lepak dekat mamak pun ada orang berbincang pasal Agong baru. Semua puji sikap baginda berdua yang berjiwa rakyat dan sporting.

Bukan setakat gambar je lawa, orang dalam gambar pun lawa. Pakaian pun simple je. Yang paling penting, sentiasa senyum tu. 

Dirgahayu Tuanku. Moga Allah lanjutkan usia Tuanku berdua. Daulat Tuanku.

 

Baca: “Relationship goals betul, Tuanku” – Netizen Tersengih Tengok Aksi Comel Spontan Raja Permaisuri Agong

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.