Penjual Paling Hot! Wanita Tarik Perhatian Ramai ‘Cik Abang’ Lepas Gambar Jual Ikan Dekat Pasar Viral

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Selalu kita pergi pasar basah, kebanyakan penjual adalah kaum lelaki kan? Tapi, seorang wanita baru-baru ni tarik perhatian ramai orang terutamanya ‘cik abang’ lepas gambar dia menjual ikan viral di internet.

Seorang netizen pergi pasar basah dekat Changhua, Taiwan untuk beli ikan tapi sebaliknya perhatian dia terganggu dek kerana ternampak penjual ikan cantik tu. Dia pun upload beberapa gambar wanita tu dan terus viral.

“Ma, lepas ni saya akan sentiasa tolong beli ikan awak.”

Cehhhh gataiii tau!

Sumber: Shanghaiist

Lepas dah viral, barulah semua tahu yang wanita berusia 26 tahun bernama Liu Pengpeng tu adalah model Taiwan. Kebetulan, masa hari kejadian tu Liu datang pasar basah untuk tolong ibu dia berniaga ikan dekat pasar basah. Patutlah cantik and seksi semacam! Model rupanya….

Liu kemudian update status dekat Facebook dia dan cakap terima kasih dekat semua orang yang support dan beri kata-kata positif dekat dia. Then, dia bagitau pada Khamis pagi dia akan datang pasar basah tu sekali lagi untuk tolong ibu dia. Ada seorang pengguna Facebook siap kata, ‘habislah meletup pasar tu.”

Sumber: Facebook

Sekali memang betul pasar tu penuh dengan pelanggan masa hari Khamis tu! Ramai sangat orang keliling kedai ikan Liu walaupun sebenarnya ada yang datang bukan untuk beli ikan but just nak tengok skill Liu cuci dan potong ikan.

Sumber: Shanghaiist

Bila dapat tahu anak dia dah viral, ibu Liu ada bagitau yang anak gadis dia tu memang sangat baik. Liu selalu datang dan tolong dia dekat pasar untuk jual ikan bila ada masa lapang. Kata Liu, dia risau ibunya terlalu penat untuk handle kedai dan pelanggan seorang diri.

Kalau dah cantik, hot and seksi macam ni memang confirm ramailah cik abang excited nak pergi pasar beli ikan betul tak? ?

Baca: “Patutlah orang kena scam…”- Gadis 19 Tahun Penjenayah Paling Cantik, Dikehendaki Pihak Polis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!