“Nampak punggung jantan hang!” – Netizen

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



Kalau satu hari netizen tak sebut pasal kisah lelaki transeksual yang terkenal kat Malaysia ni memang tak sah kan! Kalau dulu asyik sebut pasal Sajat, tapi sekarang nama Safiey Ilias pulak yang jadi sebutan setiap hari. Terbaru, Safiey yang seakan tak serik-serik cetuskan kontroversi telah adakan satu photoshoot ‘panas’.

Apa yang panas sangat tu? Melalui Instagram Safiey, dia telah muat naik video belakang tabir photoshoot dirinya separuh bogel dengan hanya wrap tubuh menggunakan kain bulu-bulu. Tak percaya? Haa tengok kat bawah ni.

Sumber: Instagram

Difahamkan photoshoot ‘panas’ ni dilakukan untuk promosi produk terbaru Aurora iaitu sejenis sunblock yang korang tak perlu sapukan pada badan tapi cukup dengan hanya telan pil. Wow dengar pun tau boleh buat rosak buah pinggang!

Sumber: Instagram

Video dan gambar dimuat naik Safiey telah mendapat kecaman netizen yang rata-rata bengang dengan sikapnya yang agung-agungkan budaya hidup LGBT. Tak kisah dah halal dan haram! 

Sumber: Instagram

Malah ada juga yang mempersoalkan tindakan JAKIM dalam tangani isu ni dan kenapa mereka seperti Safiey dan Sajat masih belum disiasat jabatan berkenaan.

Sumber: Instagram

Apa-apapun bagi admin, eloklah Safiey hentikan provokasi ni dan jangan buat netizen naik angin lagi. Macam mana seksi pun Safiey sekarang, semuanya bukan tulen dan tak ada gunanya promosi produk dengan cara yang ‘murah’ seperti ini.

Semoga Safiey dikurniakan hidayah dan kembali ke pangkal jalan. Amin. 

Baca: Safiey Ilias Tak Puas Hati Dengan Dr. Amalina 

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Written by Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!