“Menyesal aku buat” – Cubaan Nak Pakai ‘Tatu Halal’ Jadi Tragis Bila Lelaki Ini Kejarkan Ke Wad Sebab Badan Bernanah

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kadang-kadang kita kalau nak buat sesuatu perkara kena fikir kesan sampingannya, lebih-lebih lagi jika ia melibatkan penggunaan bahan kimia.

Nak warnakan rambut, putihkan kulit, bahkan pakai henna pun boleh terkesan kalau korang ada alahan tau. Jika tak, habis korang jadi macam Tengku Jaszlee ni.

 

“Menyesal buat”

Menurut perkongsiannya, dia cuba nak buat tatu di badan menggunakan inai, tanpa diduga bahagian-bahagian yang dilumurkan dengan inai itu menjadi nanah beku.

“Please make sure you’re not allergic to any kind of henna before putting it on your skin (if you don’t wanna suffer)”

Ada yang mengatakan bahawa dia menggunakan inai arab, inai readymade ini bukan seperti inai yang kita tumbuk tu, biasanya ia me ngandungi bahan-bahan kimia dimana bukan semua jenis kulit boleh terima.

Tengok je dah rasa macam sakit, apatah lagi kalau kena.

Sumber : Twitter

Gambar yang korang tengok ini adalah kesan 3 hari lepas, agak-agaknya masa baru tengah naik mesti lagi pedih kan. Alahai!

Difahamkan pemuda ini terpaksa dikejarkan di wad berikutan dengan keadaan badan dia yang begitu teruk.

 

“Memang cari nahas pun”

Aduhai, harap bagi sesiapa yang nak pakai henna (bakal berkahwin) rujuk lah dulu pihak pakar kulit kalau nak pakai. 

 

Baca : “Boleh dapat cancer” – Bahana ‘Breast Filling’, Payudara Wanita Ini Bernanah, Terpaksa Dibuang, & Dah Tak Boleh Mengandung!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?