“Macam b*bi gila kau buat kucing aku” – Manusia ‘Binatang’ Tetak Kucing 2 Kali Guna Parang Undang Kemarahan Netizen

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kadang-kadang tak faham kenapa manusia macam ni boleh wujud, tergamak dia lakukan perbuatan kejam ini kepada haiwan kesayangan Rasulullah yang tak berdosa ni.

Admin yakin, ramai antara korang penggemar kucing ni akan rasa sedih dan marah bila melihat kekejaman yang dilakukan kepada kucing Noniyusof ni.

 

Macam b*bi gila kau buat kucing aku macam ni kau tetak 2x guna parang”

Biadap! Ada individu tetak kucing ini 2 kali menggunakan parang, sedangkan kita manusia yang kuat fizikal ni pun kalau kena pisau dah sakit inikan pula ditetak, apatah lagi kalau haiwan kecil ni.

Sudah semestinya bila melihat luka dalam pada kucing ini mengundang rasa marah dan sebak netizen sehingga posting ini telah meraih hampir 6,000 jumlah retweets sejak ia dimuat naik.

 

Apa bodoh lah manusia macam ni – Netizen

Tapi, rata-rata berikan sokongan moral kepada Noni supaya kuat dan doa agar kucingnya cepat sembuh. Ya lah, kalau siapa yang ada bela kucing pasti hati mereka akan sensitif dalam bab ni kan?

 

Doakan kucing saya cepat sihat amin”

Bagaimanapun, kucing yang dinamakan tompok ini sudah mendapatkan rawatan dan kini dalam keadaan baik-baik saja. Alhamdulillah

“Thank you yang ambil berat dekat tompok dan doakan si tompok cepat sihat iye.doakan baik baik untuk si pelaku semoga si pelaku cepat berubah menjadi yang baik lepasni.”

Alahai, kalau diperhatikan anak kucing ni masih kecil lagi. Admin dapat rasa kesakitannya, Allahuakbar, kalau ikutkan hati admin memang minta si pelaku tu dkenakan tindakan, apa pun tuan empunya badan tak nak isu ini diperbesarkan.

Harap si pelaku tu biarlah dia dapat balasan setimpal. Kalau tak dekat dunia, akhirat tu ada kan. 

 

Baca : Sepak Kucing Sampai Terpelanting Jauh, Netizen Gesa PDRM Ambil Tindakan Tegas Terhadap Remaja Biadap Ini

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?