in

“Lain dari lain” – Buat ‘War Dance’ Lepas Habis SPM, Pelajar MTD Dapat Pujian Netizen

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Selesai sudah SPM untuk tahun 2019. Banyak gelagat pelajar SPM yang menyambut ‘hari merdeka’ mereka sampai netizen pun naik meluat dibuatnya, Mana tidaknya, dari conteng baju, vandalisme dan halang jalan raya, semua tu buat netizen tak senang duduk.


Lain pulak apa yang dilakukan oleh pelajar dari Maktab Tentera Diraja (MTD) untuk sambut ‘hari merdeka’ mereka. Menerusi akaun Twitter milik @xharfanaliyan kita dapat tengok pelajar MTD buat ‘war dance’. Memang lain dari lain, cuba korang tengok sendiri video kat bawah ni.

 

Lain dari lain

Kalau pelajar sekolah lain sambut dengan conteng baju apa semua tu, lain pulak pelajar MTD ni sambut kan. Baru lah rare!

Ini teramatlah tepat. Buat war dance macam ni tak ganggu orang lain. Kena hormat gak orang lain yang ada urusan kan. Mana boleh halang jalan sesuka hati.

Tentera memang segak-segak. Itu hakikat yang memang tak boleh dinafikan. Sapa-sapa ada kawan tentera boleh tolong sis ni.

Admin pun tertanya-tanya gak. Kalau tengok team All Blacks tu takpe lagi sebab buat atas rumput kan. Ni hentak kaki banyak kali tak sakit ke?

 

Baca: “Siap ada poster Mega Gathering katanya” – Pelajar Lepasan SPM Tunjuk Lagak Atas Jalan Raya, Kena Kecam Netizen

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.