in

“Kena samak telinga lepas dengar Sajat nyanyi”

Sajatsss

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Sajat, sajat, sajat! Tiap-tiap hari mesti ada kisah pasal jutawan kosmetik yang femes di media sosial ni. Baru-baru ni, Sajat telah menyambut hari lahir sahabat baiknya di sebuah pusat karaoke.



Demi meraikan hari lahir kawan baik, Sajat dengan bangganya menyanyikan beberapa buat lagu di majlis tersebut. Namun nyanyian Sajat ‘ala-ala’ penyanyi nombor satu negara, Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang dimuat naik kat Instagram ni rupa-rupanya mendapat kecaman hebat netizen. Nak tahu sebab apa? Haa korang dengarlah sendiri! 

https://www.instagram.com/p/BkQSTcGnUQZ/?taken-by=nursajat02

https://www.instagram.com/p/BkQVUsZnc_6/?taken-by=nursajat02

https://www.instagram.com/p/BkQWUArnlBu/?taken-by=nursajat02

Rata-rata netizen yang mendengar lagu nyanyian Sajat mengaku berasa murung dan ada jugak sampai nak samak telinga. Adoi korang! Sabarrr jelah. 

111349Ewb0Vc0Iparsw50P
sumber: instagram

Tak cukup dengan tu, netizen jugak mengutuk suara Sajat seperti pontianak, tertelan speaker dan sengau. Amboi sedap korang melahar ye!

Pontianak
sumber: instagram

Nama Dato’ Siti Nurhaliza jugak disebut-sebut kerana Sajat menyanyikan lagu Balqis. Ada yang cakap, menangis penyanyi tersohor negara tu dengar suara Sajat yang merosakkan lagunya.

Siti
sumber: instagram

Walau bagaimanapun, tak semua netizen di Instagram pengasas produk kosmetik tersebut yang bermulut jahat. Ada jugak yang menasihati supaya mereka yang membenci Sajat henti follow akaun Instagram tersebut. Suka hati Sajat lah nak upload apa kat pagenya kan? 

Unfloow
sumber: instagram

Apa-apapun admin salute lah dengan keberanian dan keyakinan Sajat yang tak kisah sama ada suaranya bakal dikecam netizen atau tak. Yang penting Coach Yin suka kan? Gituu! 

Baca: Upload Gambar Dengan Ayah, Sajat Kena Bahan

Page Sajat

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.