“Kawan kata best, saya cubalah” – Warga Emas 68 Tahun Ditangkap Rogol Lembu

Jijik lah! Banyak-banyak orang, lembu pula yang dia rogol, kalau tak tahan sekalipun ramai je ‘ayam-ayam’ kat lorong tu.

Tindakan gila warga emas 68 tahun ni terbongkar selepas dia ditangkap dalam keadaan berbogel di salam satu hutan lepas merogol seekor lembu hitam yang berusia 2 tahun.

 

Berlakon buat-buat kutip sayur sambil berbogel lepas kantoi dengan orang kampung.

Lapor WORLD OF BUZZ, Kong ditangkap oleh pemilik lembu dan beberapa orang penduduk kampung sebelum dilaporkan kepada pihak polis bertugas.

Kejadian yang berlaku pada pukul 2pm 30 Ogos lepas itu berlaku dalam satu hutan, masa tu Kong masih lagi dalam keadaan berbogel. Difahamkan, masa tu dia baru lepas melakukan perkara terkutuk tersebut.

Dia park trak dia kat tepi jalan sejauh 100 meter dari tempat insiden tu, Kong dibawa ke balai polis dengan kadar segera untuk mengelakkan dia diserang oleh orang-orang kampung.

Ketika disoal siasat, Kong hanya tersenyum malu dan mengaku yang dia dah rogol lembu tu, katanya dia dah 2 kali buat ‘benda’ tu sebelum ni tapi tak kantoi pun.

Lepastu dia mengaku yang dia terikut-ikut dengan kawan dia yang dah buat perkara jijik tu sebelum ini, kawannya cakap rasa best buat benda tu dan Kong patut cuba.

Sebab tu lah dia terus ke hutan, tarik lembu kat tepi jalan yang tengah makan rumput tu ke dalam hutan dan ikat dekat pokok supaya tak nak lembu tu lari.

Dia kata masa tu dia tak sempat nak habiskan ‘kerja’ sebab lembu tu menggelitat dan tuan empunya lembu tu ternampak. Tapi saksi mengatakan ianya tak betul.

Kata tuan empunya lembu tu, masa dia dengan orang kampung tangkap, dia nampak kaki Kong dipenuhi dengan air mani dan ada saki baki kesan itu dekat lembu tu, maknanya Kong sempat ‘habiskan’ perbuatannya.

Tambah tuan empunya lembu lagi, dia dah banyak kali dapat laporan daripada orang kampung yang lembunya selalu menjadi pemuas nafsu Kong.

Masa Kong ditangkap oleh orang kampung dalam keadaan bogel, dia terus buat-buat nak kutip sayur bila dia sedar dia perbuatan dia tu dah terkantoi.

Bagaimanapun Kong hanya dikenakan dengan sekitar RM 40 sebelum dibebaskan. What!

 

Baca : “Kesian lembu kawe” – Pencuri Tak Ada Hati Perut Sembelih Lembu Tengah Bunting, Ambil Daging Tinggalkan Kantung Bayi

 

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?