“Apa salah Kelantan sebenarnya?” – Ibu Teman Lelaki Tak Restu Hubungan, Main Sentimen Negeri

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Disclaimer: Admin tak ada niat nak menimbulkan pergaduhan disebabkan sentimen negeri. Hanya menyampaikan cerita…

Setiap hubungan cinta yang terputus di tengah jalan pastinya mempunyai sebab kan? Dan adakalanya, seseorang tu tak boleh nak move on kerana tak boleh terima kenyataan yang hubungan tak dapat diteruskan.

Tapi, seorang gadis ditinggalkan kerana sesuatu yang tak disangka-sangka! Screenshot perbualan dia dengan (bekas) kekasih jadi viral dan dapat perhatian ramai dekat Twitter. Nak tahu kenapa?

Ibu tanya awak orang mana.”

Sumber: Twitter

Perkara tu buatkan gadis ni tak faham dan mempersoalkan kenapa dengan negeri Kelantan sebenarnya? Gadis ni siap suruh lelaki tu cari je perempuan lain dah kalau tak boleh sangat dengan orang Kelantan.

Isu ni jadi perbualan netizen di mana masing-masing memberi pendapat dorang dekat dia. Ada yang berpendapat, lelaki tu cuma bagi alasan je that ibu dia tak suka orang Kelantan. Padahal dia sendiri yang dah taknak dekat gadis ni.

Sumber: Twitter

Ramai yang sakit hati dengan lelaki tu sebab membuang masa orang lain dan mempermainkan perasaan. Kata mereka, daripada awal nak kenal mestilah tahu orang tu asal mana.

“Eeee asal kelate jah semo tak molek ingat negeri lain molek sangat ko!”

“Aku doakan semo anok beranok dio nikoh nge ore Kelate.”

Sumber: Twitter

Baca: “Itulah nak sangat dengan orang Bangla” – Wanita Parah Lepas Wajah Ditoreh Bekas Kekasih Warga Bangladesh

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!