“Tema kiosk handphone plaza lowyat” – Set Studio Buletin Utama Kena ‘Troll’ Teruk Dengan Netizen

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Zaman sekarang dah lain, semua benda orang akan perhatikan, kalau dulu kita buka berita nak tengok pasal isu sekeliling je tapi sekarang, boleh dikatakan semua sudut menjadi tumpuan.

Tambahan pula, zaman sekarang ni era digital, takkan lekang daripada media sosial. Pasti ada je yang nak di viralkan.

Terbaru, Buletin Utama menjadi ‘objek lawak’ netizen, kali ni bukan pasal isi kandungan berita, tapi set studio yang macam…

 

Buletin Utama wajah baru hadir dengan tema kiosk handphone plaza lowyat

Bukan tu je tau, punya tajamnya mata si Adian ni, sampai font tu pun dia dapat detectAlahai! kedai handphone plaza lowyat, sumpah tak terfikir..hahah!

 

Font pun guna font Batman Forever I mean come on you guys cant be serious about this

Netizen pun tak kering gusi bila tengok ni, ada yang beranggapan sama, ada juga yang bagi pandangan mereka yang buatkan korang tergelak sorang-sorang.

 

Ingatkan aku sorang je yang perasan – Netizen

Alahai! Ada-ada je lah korang ni, perumpaan yang korang bagi ni tak terjangkau dek akal admin. Tapi tak apalah, yang penting berita tu sampai ye dak?

 

Baca : Ibu Sanggup Sebar Berita Palsu Anak Diculik Demi Nak Raih Perhatian Suami

 

 

 

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.