“Takde otak! Mesti anak dia pun bodoh” – Video Guru Dibelasah Dengan Ibu Murid Sampai Muka Melecet Hanya Sebab…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Antara penyebab utama hantar anak pergi sekolah mestilah nak dapatkan didikan, tapi lain pula dengan si ibu ni, dia pergi serang, belasah cikgu sampai terobek kulit kerana cikgu nak didik anak dia!

Korang tengok video ni

 

Tak boleh terima leraikan anak bertengkar dengan murid lain

Biarpun tiada spesifikasi lokasi kejadian, tapi jika diperhatikan video berdurasi 20 saat itu, ianya berlaku di Indonesia, menurut pengguna Twitter ini punca kejadian adalah disebabkan mak dia tak boleh terima bila guru tu larang anaknya bertengkar dengan murid lain.

Disebabkan itu ibu pergi ke sekolah dan serang guru semasa berada di dalam kelas. Akibat serangan itu wajah guru telah dicekau oleh orang tua murid tersebut.

Sambat calar balar muka guru tu.

Yang bawah pula muka perempuan yang serang tu. Oh ya, yang serang cikgu ni dua orang termasuk ibu kepada murid tu tau.

Apa pun, guru tersebut telah membuat laporan polis dan suspek tu telah ditahan.

Susahnya nak jadi cikgu sekarnag eh?

 

Baca : “Mu cikgu nat*ng!” – Mengamuk Serang Cikgu, Ingatkan Pasal Kes Gantung Sekolah Rupa-rupanya Sebab Isteri..

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?