“Siapa monyet siapa manusia ni” – Gara-Gara Curi Durian, Manusia Zalim Spray Warna Merah Kat Seluruh Badan Monyet Ni

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Tak dinafikan sesetengah haiwan liar memang mengundang kekecohan kepada penduduk setempat, tapi itu tak bermakna yang kita harus menderanya kerana makhluk ini tak dikurniakan akal fikiran seperti manusia.

Rasanya apa yang dilakukan oleh individu ini amat keterlaluan, tindakan kejam mereka terhadap monyet ini telah mengundang kemarahan netizen.

 

Siapa monyet siapa manusia ni – Netizen

Kurang pasti lokasi kejadian tapi tindakan individu mengikat dan sembur monyet tersebut dengan pewarna merah di seluruh badan monyet ini amat zalim. KLIK DISINI KALAU NAK TENGOK VIDEO PENUH

Bagi netizen, tindakan ini tidak sewajarnya dilakukan kerana ia dianggap macam mendera. Ada banyak cara lain lagi boleh buat, tapi KALAULAH betul-betul nak hapuskan, bunuh je lah tak payah nak mendera.

Ada juga netizen yang menyokong dengan tindakan mereka sebab mereka dah kena pada situasi yang sama.

Ada yang kata ia sebenarnya perkara biasa, ramai owner dusun kalau terjadi masalah ni akan cat badan monyet warna merah sebagai tanda untuk menghalau segala kaum kerabatnya.

 

Yang tak ada kebun durian jangan nak komen lebih-lebih 

Tapi kesian admin tengok muka dia sedih je. Hurmm, entah lah apa pandangan korang?

 

Baca: “C*laka punya manusia!” -[VIDEO] Lelaki Tembak Monyet Dalam Sangkar Sebab Tak Panggil ‘Baby Sayang’

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?