“Seram weh” – Netizen Ternganga Dengar Suara ‘Misteri’ Mangsa Kemalangan Ini

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Hospital adalah sebuah tempat yang sinonim dengan perkara-perkara misteri. Mana tidaknya, hampir setiap hari ada kes kematian di hospital atas apa jua sebab pun.

Kali ni kami nak share pasal seorang mangsa kemalangan yang seakan dirasuk oleh ‘benda misteri’. Cuba korang dengar dan tengok sendiri video kat bawah ni.

Suara sapa tu?

Korang dengar tak suara pelik tu? Ish naik pula bulu tengkok admin. Ini penjelasan daripada pemilik video.

Kalau ikut penjelasan dari sudut logik, mungkin sebab ubat, Mangsa jadi separa sedar dan mula meracau. Tapi kita dekat Malaysia, so tak boleh tolak 100% unsur mistik.

Itulah. admin rasa meremang dah tadi. Tapi apa maksud tapak tu? Tapak hospital ke tapak tangan? Ke Tapak tempat lepak yang ada foodtruck tu?

Yang ni admin setuju. Jangan dilayan. Benda tu kalau kita layan lagi dia suka. Buat tak tahu je, dan doakan mangsa cepat sembuh.

 

Baca: “Bukan marketing or joke” – Akui Lemah Semangat,  Pemuda Jelaskan Situasi Sebenar Dirasuk Lepas Tonton Filem Makmum

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.