“Sekarang dah londeh semua” – Pernah Viral Konon PA Syed Saddiq, Bekas Suami Isteri Buka Pekung Lepas Cerai

Sebelum ini, dirinya pernah tular berikutan dengan dakwaan netizen yang mengatakan dirinya seorang pembantu peribadi Menteri Belia & Sukan, Syed Saddiq. Ia kerana desas desus mengatakan bahawa wanita yang dikenali sebagai Cleopatra ini seorang pondan.

Namun begitu ibu tunggal kepada dua orang anak ini telah menjelaskan tentang identiti sebenar bahkan Syed Saddiq sendiri dah tepis khabar angin bahawa dirinya tiada kaitan dengan wanita itu.

Bagaimanapun, sekali lagi wanita tersebut menjadi perhatian netizen apabila dia dengan bekas suaminya dikatakan ‘dingin’ sampai masing-maisng buka pekung di media sosial.

 

Ibu seperti saya dan anak-anak yang tidak kenal erti munafik manusia”

Masing-masing mendedahkan sikap mereka semasa berstatus suami isteri dahulu, pada mulanya, Cleopatra menjelaskan bahawa bekas suaminya Nasi Yaacob itu selalu seksanya.

Bahkan, dia dakwa dirinya menjadi keganasan rumahtangga, tambah Cleopatra lagi, tujuan dia mendedahkan semua itu bukanlah untuk buka pekung di dada tetapi mahu memberikan inspirasi kepada wanita yang ditindas diluarnya sepertinya sebelum ini.

Ada juga selitkan kenyataan sinis terhadap sikap munafik manusia, korang baca ni.

View this post on Instagram

Setiap wanita mengimpikan perkahwinan yang bahagia kerana menjadi seorang isteri adalah anugerah yang begitu indah. Namun tidak semua impian itu menjadi realiti. Keganasan rumahtangga boleh merubah sebuah perkahwinan menjadi mimpi ngeri dan penjara abadi yang penuh penyeksaan. Ianya bagaikan penderitaan yang tidak bertepi tetapi terlalu peribadi dan sukar dikongsi. Hanya yang pernah melalui detik hitam ini akan memahami. Saya percaya ramai wanita di luar sana yang pernah atau sedang mengalami masalah ini. Masalah yang satu ketika dulu merupakan ujian paling getir dalam hidup saya. Bukan bertujuan membuka pekung di dada tetapi mungkin dengan perkongsian ini dapat menjadi inspirasi dan menjernihkan nama yang tercalar. Isu ini saya paparkan di sini setelah menerima banyak permintaan daripada wanita-wanita teraniaya yang dahagakan keadilan. Pada sahabat wanita yang saya kasihi sekalian. Mari bangkit bersama. Usah diizinkan diri dan maruah terus dipijak si dia yang zalim dan kejam. Anda terlalu istimewa dan berharga. Anda tidak sendiri. You are not alone. Ramai yang akan menyokong dan bersedia membantu. Ini juga adalah antara isu yang akan saya perjuangkan dalam perjalanan politik saya. Hak ibu seperti saya dan anak-anak yang tidak kenal erti munafik manusia. Isu kaum hawa yang ditindas dan perlukan pembelaan. Isu keganasan domestik. Psychological violence. InsyaAllah perjuangan yang bukan sekadar kata-kata. Semoga perjuangan saya dipermudahkan dan mendapat keberkatan Ilahi. Dengan Izin. Saya Cleo bersama anda wanita teraniaya. Itu ikrar saya. #LookWithYourHeartAndNotWithYourEyes #TheHeartUnderstandsTheHeartNeverLies #BelieveWhatItFeelsAndTrustWhatItShows

A post shared by Cleopatra (@cleopatra_x3) on

Posting itu telah berjaya meraih perhatian Nasir Yaacob, dan membuatkannya terpanggil untuk balas kenyataan itu.

 

Masa jadi isteri abam dulu elok je bertudung..sekarang dah londeh semua…”

Menurut Yaacob, dakwaan yang dikatakan jadi mangsa keganasan rumah tangga itu tidak benar, dia mendedahkan kesan lebam yang kononnya dipukul dan surat pengesahan doktor itu hanya propa semata-mata.

Dia siap cabar suruh buat check up dekat hospital kerajaan tapi pihak sana tak nak buat.

Malah Yaacob, juga mendedahkan yang Cleopatra dah bolot banyak hartanya, siap sindir macam pontianak lagi. Dia juga terkilan dirinya dihina sedangkan dah berkorban belikan kereta mewah.

Malah dia juga ada buka pekung pasal bekas isterinya yang sekarang ni hangat scandal dengan lelaki lain, malah besekedudukan lagi.

Dia juga mempertikaikan Cleopatra yang kerap minum arak, dah siap pernah dedahkan penampilan Cleopatra yang berubah 360 darjag. Dulu bertudung tapi sekarang dah buka.

“Kejap kata ahli politik, kejap kata businesswomen , kejap kata Public Figure… dah mcm sesumpah..tukar tukar”

Korang boleh baca pendedahannya ini.

Sumber : Facebook
Sumber : Facebook

Siap dedahkan lagi jadikan Syed Saddiq sebagai mangsa untuk dia raih marketing. Hurm, orang tu buka aib dia, dia buka aib orang tu, elok lah netizen pula screenshot dan grab popcorn je.

Dulu masa kain semua indah-indah belaka, bila dah cerai macam ni pula jadinya. Harap kedua-dua belah pihak dapatlah berbincang dengan baik.

 

Baca : “Dia perempuanlah” – Syed Saddiq Sangkal Ada Setiausaha ‘Pondan’, Semua Hanya Khabar Angin

 

 

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?