“Sayangi mak dan isteri kita” – Doktor Ini Jelaskan 4 Jenis Koyakan Pada Faraj Semasa Bersalin, No 3 dan 4 Koyakan Paling Teruk!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Bagi seseorang bergelar ibu, bukan mudah untuk mereka melalui dugaan semasa hamil dan melahirkan bayi. Sebab tulah kalau anak-anak berbuat jahat pada ibunya, korang akan dianggap anak yang derhaka. Mak korang bersambung nyawa tau nak lahirkan korang ke dunia ni.

Nak tahu apa yang memeritkan semasa seorang ibu melahirkan seorang anak? Dr Izzat di Twitter telah menjelaskan 4 jenis koyakan yang berlaku pada faraj wanita ketika seorang bayi dilahirkan. Urgh serius admin seriau melihatnya! 

 

“Nah doktor, amek mesin jahit ni, tolong jahit bini saya elok-elok ye!” 

Sumber: Twitter

 

“Nak ‘repair’ koyakkan tahap 3 dan 4 biasanya buat di dewan bedah. Bius separuh badan diberikan” 

Sumber: Twitter

 

“Nak jahit koyakan tahap 1 dan 2 pun, misi bagi jugak bius, tapi bius ni namanya bius setempat” 

Sumber: Twitter

 

“Lelaki tengok pun seriau, macam mane lak perempuan hadap benda ni”

Posting ni ternyata mendapat perhatian netizen tak kira lelaki mahu pun perempuan yang berasa ngeri dan pada masa yang sama sangat mengagumi golongan ibu.

Sumber: Twitter

Hargailah ibu dan isteri anda. Mereka golongan hebat! 

Baca: “Mama terlalu gembira sehingga menitiskan air mata” – Anak Sebak Baca Diari Arwah Ibu Yang Menyentuh Hati

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!