“Sampah!” – Tak Ada Duit Nak Main Judi, Lelaki Bagi Kawan-kawan ‘Ratah’ Isteri Sampai Dua Kali

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kalau cakap pasal judi, kebanyakan cerita yang kita dengar mesti yang buruk-buruk je. Sebab ketagih, semua harta benda tergadai. Kadang-kadang, orang terdekat pun jadi mangsa.

Macam lelaki dari India yang ketagih alkohol dan judi ni. Ketagihan dia sangat teruk sampai dia buat keputusan untuk pertaruhkan isterinya sendiri kalau dia kalah.

Gambar Hiasan

Menurut Daily Mail, lelaki yang tak diketahui namanya ini sering mengajak kawannya, Arun dan saudaranya, Anil ke rumah untuk bermain poker dan minum. Tapi, satu hari dia dah tak ada barang yang dia nak pertaruhkan so dia offer isterinya sendiri.

Malangnya, lelaki ini kalah dan dia tak ada pilihan lain selain membenarkan dua lelaki ini untuk gang rape isterinya.

Selepas dirogol, wanita malang ini melarikan diri ke rumah pakciknya tapi suaminya ini ikut dia untuk pujuk serta minta maaf dengan mengatakan yang dia bersalah kerana menjudikan isterinya sendiri.

Lepas mendengar permohonan maaf ‘ikhlas’ suaminya ini, wanita tersebut bersetuju untuk pulang ke rumah semula.

Tapi rupanya suami dia ni ada udang disebalik batu, masa dalam perjalanan pulang, suami wanita ini berhentikan kereta dan membiarkan kawan-kawannya untuk merogol isterinya LAGI SEKALI.

Selepas insiden ini, wanita malang tersebut terus ke balai polis untuk membuat laporan, tapi pegawai polis di sana tak nak ambil apa-apa tindakan. So, wanita ini pergi ke mahkamah tempatan dan akhirnya mahkamah di sana menerima laporannya.

Bukan suami je perangai teruk, polis pun sama. Harap-harap semua yang terlibat ni dapat balasan yang sepatutnya!

 

Baca: “Dorang bergilir-gilir…” – Gadis Jadi ‘Lauk’ 12 Lelaki Lepas Setuju Untuk ‘Bersama’ Rakan Mereka

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson