“Perempuan kalau marah…” – Wanita Mengamuk Dengan Suami Sampai Naik Atas Bumbung Kereta Tapi Suami Yang Kena Tangkap

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Tak tahulah kenapa, tapi kebanyakan wanita lebih suka untuk meluahkan apa yang dorang rasa bila tengah gaduh dan tak suka bila dorang tak dilayan.

Macam seorang wanita dari China ni, dia bergaduh dengan suaminya dalam kereta tapi disebabkan suami dia tak layan, wanita ni naik ‘hantu’ dan mula keluar dari kereta untuk panjat bumbung kereta. Fuh, marah betul ni.

Menurut South China Morning Post, ketika dia berada di atas bumbung kereta di tengah jalan raya ni, dia mula menghentak-hentak bumbung kereta menggunakan kaki selama empat minit sampai kereta-kereta belakang terpaksa memotong dari arah tepi.

Nak dijadikan cerita, tak lama selepas itu polis dapat tahu yang suami wanita ini rupanya tak ada lesen kereta dan terpaksa membayar dena sebanyak 1,250 yuan (RM747). Pulakkk

Aksi wanita ini berjaya dirakam dan tular di media sosial dan mendapat pelbagai respon dari netizen. Ada yang pelik, macam manalah wanita ni boleh sampai panjat kereta tu. Betul jugak, bukan senang.

Angry woman climbs onto car roof

This Chinese woman's argument with her husband hit new heights… literally.

Posted by South China Morning Post on Tuesday, July 16, 2019

Ish macam-macamlah. Kita ni memang kalau marah tak boleh nak fikir kan?

 

Baca: “Maaf kalau ada yang marah…” – Isteri Lelaki Lempang Perempuan Mohon Maaf, Rupanya Suami Ada 5 Rekod Jenayah Lampau

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson