“Ni muka diorang, sebarkan!” – Netizen Viralkan Gambar & Video Geng Remaja Yang ‘Pecahkan Dara’ Audrey

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Baru-baru ni, kisah seorang pelajar perempuan berusia 14 tahun dari Pontianak, Indonesia mengejutkan ramai orang. Nasib malang yang menimpa Audrey, pelajar dekat SMP Negeri 17 Pontianak tu mendapat perhatian ramai sejak ada individu yang post dekat Twitter.

 

Dianiaya 12 pelajar lain

Audrey dikatakan telah menjadi mangsa keadaan dan dianiaya oleh 12 pelajar dari SMA di sekitar Kota Pontianak. Katanya, salah seorang pelaku ada simpan dendam dekat kakak Audrey bernama Po. Tapi, dendam dan rasa marah tu dilepaskan pada Audrey.

Sumber: Twitter

 

Dihenyak tanpa belas kasihan

12 gadis yang memperlakukan Audrey dengan kejam tu dikatakan telah menyebabkan mangsa trauma. Berikut adalah apa yang mereka dah lakukan dekat Audrey:

  • Perut ditendang berkali-kali
  • Muka disepak dengan kasut gunung hingga berlaku pendarahan dan luka yang teruk

Paling dahsyat, salah seorang pelaku tu masukkan jari dia ke dalam kemaluan Audrey semata-mata untuk pecahkan dara mangsa!

Sumber: Twitter

 

Netizen marah, pakat sebar dan viralkan gambar pelaku

Marah dengan tindakan geng gadis tu, ramai netizen yang pakat-pakat viralkan gambar dan video dorang. Masing-masing post dekat Twitter dan dapat banyak retweets. Ada juga yang maki hamun dan berharap kesemua pelaku tu ditangkap dan dikenakan hukuman setimpal.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Ini video para pelaku setelah mengeroyok si korban (Audrey).”

Bukan tu je, waktu dekat balai polis pun geng ni selamba je update Instagram dorang. Takde perasaan ke ek dorang ni?

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

 

Dakwa berita yang disebarkan HOAX!

Menurut thread dekat Twitter tu, salah seorang pelaku ada hantar DM di Instagram kepada kenalan dan memberitahu yang berita tentang perlakuan dorang tu tak benar. Pulak dahhh…

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

 

Apa-apa pun, kami doakan adik Audrey sembuh dari trauma dan kecederaan yang dialami. Harap pihak berkuasa ambil tindakan secepat mungkin!

Baca: Kisah Malang ‘Audrey’ : Pelajar Perempuan Berusia 14 Tahun Diperlakukan Dengan Brutal & Kejam Termasuk Dijolok Kemaluan Untuk ‘Hilangkan Perawan’

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!