in

“Ko jual mask ke kertas lukisan” – Netizen Jadi Bengang Tengok Aliff Syukri Tak Jaga ‘Hygiene’ Pegang Mask

Jualmask

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Tengah musim Covid-19 ni, mask muka memang terhad kena dapatkan sebaik mungkin. Kalau ada pun mahal dan ada je yang kena tipu.



Jadi bagi mereka yang ada stok topeng muka ni adalah tanggungjawab mereka untuk jaga hygiene mereka supaya langkah keselamatan pembeli terjamin.

Namun tindakan Aliff Syukri ini tak henti-henti membuatkan netizen marah terkini dia dikatakan nak menjual mask muka pula.

 

“Ko jual mask ke kertas lukisan?”

Evjjkmluuaav6T8

Apa yang membuatkan warganet bengang adalah, cara dia memegang topeng muka itu, cara dia memakai mask muka juga tak betul.

Perkongsian daripada IG Story itu dikongsikan semula di Twitter, berdasarkan perhatian netizen, dia memegang topeng muka itu dengan tangan tanpa ada alas seperti sarung tangan bahkan pakai mask tak betul serta ada mask lain dekat kaki dia.

Netizen siap sindir suruh Aliff Syukri hire orang yang lebih educated untuk jadi penasihatnya bagi netizen sikap cuai dia ini amat keterlaluan.

Malah netizen lain beri respon saranan itu dengan sindiran dan  kata-kata pedas.

 

Kalau hire pun dia akan fikir dia je betul – Netizen

Aliff 3 Aliff2

Hurm mungkin dia dah sanitize tangan dia dulu kot cuba husnuzon sikit Ehek!

 

Baca : “Penyumbang zakat terbesar di Selangor” – Aliff Syukri Tak Pernah Culas Bayar Zakat Sejak Umur Belasan Tahun & Dah Bantu Ribuan Asnaf

Collage 33

Sumber: Twitter

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.