in

“Kalau aku diam je” – Pulangkan Selimut Lepas Guna Bertahun, Tindakan Penumpang Ini Buat Netizen Terharu

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Mesti ramai diantara kita yang pernah menaiki pesawat Malaysia Airlines kan? Servis dalam kapal terbang MAS memang antara yang terbaik lah. Pastu ada pulak makanan sedap dan selimut yang selesa.


Cerita pasal selimut MAS ni, ada satu tweet yang viral pasal pemulangan selimut oleh penumpang. Yang menariknya, selimut tu dah ‘dipinjam’ dekat 10 tahun sebelum dipulangkan baru-baru ini. Cuba korang tengok tweet oleh @Hazrey kat bawah ni.

 

Kalau aku diam je

Tak dinafikan ada segelintir dari kita yang tak sengaja ‘pinjam’ selimut MAS tu. Tapi orang yang pulangkan ni memang next level punya jujur. Admin respect!

Okay kalau minta kebenaran dan dia bagi takpe, janji tak terus sumbat dalam beg macam orang nak seludup bahan terlarang sudah.

Woah ni lagi best! Stewardess yang suruh amik ni lain macam. Mungkin air liur basi dah terkena dekat selimut kot. Hehehe admin gurau je. Jangan marah

Ni siap pasang niat nak amik ni macam mana pulak? Siap minta maaf siap-siap pulak tu. Kalau nampak dia rembat selimut, cepat-cepat bagitau flight attendant. Baru dia tahu sikit hahaha.

 

Baca: “Tengok je dah rasa sejuk” – Netizen Sepakat Iktiraf Kain Gebor Ni Sebagai Selimut  Kebangsaan

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.