in

“Jaga elok-elok awek korang tu” – Mamat Ni Kena ‘Bash’ Dekat Twitter Sebab Konfiden Hensem

Page Hensem

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Tak salah kalau kita berkeyakinan tinggi dalam hidup ni tapi janganlah pulak over confident kan. Macam cik abang ni yang kena kecam dengan netizen dekat media sosial sebabkan sikap dia yang terlebih confident tu.



Lelaki ni ada tweet gambar dia dekat Twitter masa August lalu tapi post tu tiba-tiba viral balik sebab netizen masih belum get over dengan ‘keyakinan’ dia tu. Apa yang buat netizen semua lagi rasa nak hentam dia tu sebab ayat dia ni:

Jaga elok elok awek korang tu sebab takut awek korang DM I je.”

Laki
sumber: twitter

Laki 1

Mungkin memang ada awek orang DM dia kot? ?

Mungkin rasa triggered dengan ayat mamat ni, netizen masing-masing menganjing habis! Ada juga yang sampai mainkan sentimen keadaan fizikal dia. Jahat juga mulut netizen ni tau! 

Bash 1 1
sumber: twitter

Bash 3 Bash 5

Bash 7
sumber: twitter

Ada pulak netizen yang buka cerita pasal mamat ni yang dulunya seorang gay. Bukan tu je, orang tu siap post gambar-gambar lama mamat ni yang dikatakan diambil pada tahun lepas.

Gay 1
sumber: twitter Gay 2

Sebab tu dekat thread ada komen-komen positif juga daripada pengguna Twitter yang lain. Dorang bagi kata-kata nasihat and berharap orang lain tak memperlekehkan niat dan usaha mamat ni untuk berubah.

Positif

Positif 0
sumber: twitter

Kalau betul dah berubah ke jalan yang betul, eloklah kita doakan yang terbaik dan positif. Sekurang-kurangnya dia ada effort untuk berubah. Bagi sokongan, bukan kecaman…

Baca: “Sudah-sudahlah kecam dia! Sebenarnya aku salute ke dia sebab..”

Kahwin Viral

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.