“Dia buat mak aku sampai nazak…” – Dengki Punya Pasal, Hantar Sihir dan Hasut Kawan Sampai Benci

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Dari dulu sampai sekarang kes sihir ni memang tak pernah berakhir. Ada yang jenis letak sihir pemisah, sihir nak jatuhkan bisnes dan macam-macam lagi. Seorang gadis kongsi dekat Twitter pasal mak dia yang kena sihir sejak kakak dia kecik sampai usia 23 tahun. Katanya, sekarang mak dia dah okay tapi tetap pergi berubat.

 

Selalu kena kacau sejak mengandung

Menurut gadis ni, dulu ayah dia kerja ambil upah buat rumah. Tapi sebelum tu, dia kerja bawa lori dan selalu tiada dekat rumah. Tinggal kakak dan mak yang tengah mengandungkan angah dia.

Sumber: Twitter

 

“Mak kenapa berdiri tepi pintu ni?”

Nampak mak berdiri dekat tepi pintu tapi rupanya mak tengah tidur dalam bilik!

Sumber: Twitter

 

Jiran dah kena dulu

Ada jiran aku ni, dah kena dulu sebelum mak aku. kena dengan orang yang sama.”

Sumber: Twitter

 

Berlanjutan sampai mengandungkan dia

Sumber: Twitter

 

Ayah beli kereta pun jealous

Sumber: Twitter

 

Dia buat mak sampai nazak

Katanya, masa tingkatan 4 tu parents dia kena teruk sangat. Balik rumah dari asrama pun tak sanggup sebab tengok mak sendiri macam mayat hidup, macam kena strok.

Sumber: Twitter

 

Daripada seorang, jadi 4 orang yang dengki

Rupanya, orang yang hantar sihir tu hasut orang lain untuk benci mak gadis ni.

Sumber: Twitter

 

Kakak berpantang di kampung, mak nampak nenek bongkok

Sumber: Twitter

 

Penanggal masuk dalam kereta

Sumber: Twitter

 

Hasut kawan baik mak

Sumber: Twitter

 

Mak dah taknak jejak kaki dekat rumah

Sumber: Twitter

Harap si polan dapat hidayah… Dari muda sampai ke tua tak bertaubat…

Baca: “Tolong sampaikan kepada dia dan keluarga…” – Gambar Terpacak Atas Kubur Kerana Perbuatan Sihir

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!