“B*rak pun selera” – Lelaki Intai Lelaki Lain Tengah ‘Lepaskan Hajat’ Kena Denda RM100

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Hari-hari ada je berita pelik yang kita jumpa. Kisah yang admin nak cerita ni, bukan je pelik tapi at the same time menjijikkan.

Menurut Harian Metro, hari Isnin lepas, Mahkamah Majistret Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman denda sebanyak RM100 ke atas seorang pembantu kedai atas kesalahan mengintai seorang lelaki sedang buang air dalam tandas sebuah stesyen minyak. Seriouslahhh

Difahamkan, mangsa ‘malang’ ini dikatakan perlu menggunakan tandas tersebut untuk melepaskan ‘hajat’. Tengah-tengah dia sibuk ‘membuang’, tiba-tiba dari lopak air atas lantai, dia ternampak reflection seorang lelaki tengah berdiri depan pintu seluar dah kat bawah sedang asyik beronani. Whattt

Gambar Hiasan

Kemudian, barulah mangsa sedar ada satu lubang sebesar jari kelingking dan melihat mata lelaki itu sedang mengintainya dari luar.

Yang tak boleh blahnya, bila ditanya adakah lelaki tersebut sedang mengintainya, lelaki tu boleh pulak mengaku. Aduhhh

Gambar Hiasan

Pembantu kedai yang berusia 28 tahun ini kemudian ditangkap dan didakwa di bawah Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil dan didapati bersalah dan menerima hukuman denda sebanyak RM100. Macam sikit sangat je!

Tertuduh, Sweepin Sahirati yang mengaku bersalah ini perlu membayar denda tersebut dan sekiranya dia gagal, dia akan dipenjarakan selama dua bulan.

Alamak, memang tak pasal-pasal. Nak membuang pun tak senang!

 

Baca:Lelaki Cuba Kepit Suara Lepas Kantoi Intai & Rakam Perempuan Buang Air Dalam Toilet Stesen Petrol

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson