“Bolehlah janji keluar tv” – Netizen Terkesima ‘Bang Jat’ Dapat Offer Berlakon Cerita KL Gangster

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Wahh, semenjak pandai naik motor besar ni bukan main lagi Nur Sajadiah kita beraksi. sejak ada hobi ala ‘abang-abang’ ni terus dapat bawa watak ‘gangster’.

Eh kejap, admin nak baca balik conversation ni.

 

I akan jadi wanita gengster lawan dengan syamsul yusof gitew”

Brothel? Macam ni, admin dok scroll-scroll ig ternampak lah posting baru daripada ‘hakak’ Sajat ni. Dia dapat tawaran berlakon daripad SKOP Pruduction untuk berlakon dalam series KL Gangster Underworld musim kedua di iflix nanti.

Tapi, biasalah mata netizen ni kan tajam, terus macam-macam andaian dibuatnya apabila mereka dah dapat agak watak yang Sajat akan bawa nanti.

Sebab menurut conversation kat Instagram dia, krew produksi tu tawarkan dia belakan dalam satu babak yang dekat Brothel. Jap, admin google.

Sumber : Google

Netizen pula ramai yang ‘terkesima’ bila dapat tahu. Diaorang tak sabar nak tengok lakonan Sajat.

 

Wow tak sabar nak tengok – Netizen

Tapi, bila krew produksi mengatakan bawa watak Brothel tu, ini pula andaian mereka.

 

Brothel pun boleh lah janji keluar tv

 

Ish korang ni tak baik tau! Kita tak tahu lagi apa dia bawak, mana lah tahu dia bawak watak Shark ke? Haa pengsan korang

 

Baca : “Haaa ni laaa baru anak jantan abang jat” – Sajat Berjinak-jinak Bawa Superbike, Netizen Suka Sebab Terserlah Kejantanan

 

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.