in

[VIDEO] Boleh Rentas Negeri, Anak-Anak ‘Sporting’ Hantar Abah ‘Honeymoon’ Rumah Isteri Muda

Page 2

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Sebaik saja aktiviti merentas negeri dibenarkan 11 Oktober lepas, pastinya ramai antara kita sendiri yang berkobar-kobar untuk pulang ke kampung untuk berjumpa semula dengan ahli keluarga yang terpisah.



Biasanya kita dengar tentang cerita anak-anak yang terpisah dari ibu bapa di kampung, video yang dikongsi melalui pengguna Tiktok bernama @ina.azalea ini sedikit berbeza kerana mereka menghantar bapa mereka ke rumah isteri muda.

Menariknya, mereka seperti tak kisah dan bersikap terbuka untuk menghantar bapa mereka pergi ke rumah ibu tiri.

@ina.azalea

Kite hantar abah gi honeymoon 🤣🤣🤣

♬ original sound – INA700 – INA700

Bukan itu saja, warga emas itu juga turut diberikan duit belanja dan bekalan makanan dari isteri pertamanya, yang juga merupakan ibu kepada pengguna Tiktok tersebut.

Pun begitu, ada yang beranggapan video tersebut mengaibkan bapa mereka sendiri, tetapi hal itu dinafikan oleh pengguna Tiktok tersebut, menyatakan bahawa mereka sekeluarga memang rapat dan suka bergurau.

@ina.azalea

Reply to @_hansz8 kau dah kenapa?? suka hati aku la, aku mmg suka usik dia gitu.. tiber nak emo!!

♬ original sound – INA700 – INA700

Walaupun ada segelintir komen kurang senang terhadap video tersebut, namun majoriti daripada netizen memberikan  respon yang positif melihat gelagat anak beranak itu. Reaksi bapa mereka yang malu-malu ketika diusik itu turut mencuit hati mereka yang menonton.

Z Y X W V U

Selalu sangat kita dengar cerita-cerita negatif tentang hidup berpoligami? Asalkan tahu tanggungjawab masing-masing, siapalah kita untuk menilai, kan?

 

BACA: Baru Seminggu Kahwin, Wanita Dah Dapat Madu – Rupanya Suami Penuhi Hasrat Datuk Dan Nenek

Ss

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.