in ,

The Night Stalker: Richard Ramirez, Pembunuh Bersiri Paling Gila Pilih Mangsa Secara Rawak

Kalau korang tengok filem Annabelle, korang akan dapat gambaran, kebanyakan orang yang join cult (puja syaitan) salah satu aktiviti dorang mesti bunuh orang.

Macam tu jugalah dengan Richard Ramirez, seorang pengganut Satanism yang memburu mangsa dia pada waktu malam. Kerana itu, dia diberi panggilan “The Night Stalker”. Jom baca cerita tentang Richard yang dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter, Naufal.

Penjenayah kejam tak berperikemanusiaan

Ketagih tengok gambar mangsa rogol yang dihantar sepupunya

Antara mangsa pertama, budak 9 tahun dan warga emas

Mula dapat perhatian media lepas buat dua pembunuhan serentak dalam masa satu hari

Korek biji mata mangsa dan letak mata dalam kotak barang kemas

Biarkan mangsa hidup, tapi lumpuh seluruh badan

Terajang mangsa sampai tapak kasut melekat pada muka

Mangsa disuruh diam semasa diliwat

Akhirnya ditangkap lepas buat 13 pembunuhan, 5 cubaan membunuh, 11 jenayah seksual & 14 rompakan

Kalau korang nak tahu, sebelum dia ditangkap pihak polis, orang ramai sempat belasah dia guna besi paip sampai dia bersyukur polis tangkap dia tau.

Eee kejam betul lelaki ni, tahu pulak dia sakit bila kena pukul, semua benda yang dia buat dekat orang tu tak ada pulak dia kisah kan?

 

Baca: “Pukul, rogol, dijerut sampai mati” – Pembunuh Suzaily Mukhtar Sempat Senyum Masa Dijatuhkan Hukuman Gantung