“Tetap handsome!” – Wow! KJ VS Syed Saddiq, Netizen Mula Bayangkan Penampilan Bekas Menteri Belia & Sukan Lepas Hilang Jawatan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Bagi mereka yang mengikuti perkembangan Khairy Jamaluddin atau femes dengan panggilan Abah KJ, korang mesti tahu kan Abah KJ kita ni semenjak tak memegang jawatan menteri penampilannya kian berubah.

Khairy dilihat menyimpan rambut dan jambang yang lebih lebat, walau bagaimanapun dia tetap mengekalkan gaya macho dan kekacakannya itu. Amboi patutlah gadis kat luar sana tersenyum bila sebut nama KJ ni kan!  

 

Penampilan Syed Saddiq pun berubah ke lepas jawatan menteri? 

Oleh sebab itu, rata-rata netizen sekarang mula membayangkan penampilan Syed Saddiq pulak selepas tidak lagi menjadi Menteri Belia dan Sukan. Saddiq nanti akan berubah gaya macam KJ jugak ke?

Haa lihatlah imaginasi netizen ramai tentang penampilan bekas menteri ni seperti gambar-gambar kat bawah. Amboi min tengok gaya Saddiq dah macam pelakon dalam drama Netflix Messiah tu je. Kemain! 

 

“KJ dah macam Sivaji. Yang Saddiq macam Lord of the Ring” 

Rata-rata netizen nampaknya kagum dengan penampilan kedua-dua bekas menteri ni walaupun salah satunya cuma bayangan je. Handsome jugakkan lah kan?

Antara Saddiq dan KJ, mana satu pilihan korang? 

Baca: “Terbaik!” – Kekal Berintegriti, Pilihan Syed Saddiq Dapat Pujian Netizen

Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!