“Perangai serupa p*laq” – Netizen Bengang Tengok Gaya PU Abu

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Ingatkan dah habislah cerita mengenai Pencetus Ummah (PU) Abu ni. Tapi nampak gayanya masih belum surut.

Bekas isteri sibuk kemas barang bayi, PU Abu keluar bersama isteri baru

Dalam entri Instastory ikon agamawan itu, dia ada memberitahu telah memberikan wang sejumlah RM10,000 kepada bekas isteri Ain Afini sebagai nafkah dan untuk membeli barang keperluan bayi yang bakal lahir.

Itupun selepas dia memuat naik gambar keluar melepak bersama isteri baru, Hana Azraa dan rakan-rakan sementara bekas isteri sibuk mengemas barangan bayi yang akan dilahirkan sebelum itu.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

“Betapa sombongnya makhluk bernama Abu ni”

Tindakan dia memuatnaik Instastory berkenaan dipercayai bagi menjawab tuduhan netizen yang menganggap dia sebagai bekas suami dan ayah yang tak bertanggungjawab.

Tapi netizen rasakan tindakannya memuat naik cerita itu dianggap seperti dia rasa tidak bersalah terhadap tindakannya meninggalkan bekas isteri dalam keadaan sarat mengandung.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Tak kurang juga yang menegur tindakan pihak rancangan hiburan menemubual PU Abu dalam keadaan ini.

Apa yang buatkan netizen lagi sakit hati apabila PU Abu terus memuatnaik Instastory berhubung tuduhan orang ramai terhadapnya.

Sumber: Twitter

“Sumpah ako benci bodo jantan cam si abu tu..”

Geram dan meluat dengan sikap PU Abu yang diibaratkan sebagai victim playing, netizen pun non-stop mengecam.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Malah mereka pun terkejut masih ada pihak yang ingin bekerjasama dengan ikon ini selepas apa telah dilakukan terhadap bekas isteri.

Sumber: Twitter

Benarlah tu, rezeki memang tak pernah salah alamat. Makin banyak rezeki PU Abu selepas pendedahan bekas isteri, tak gitu?

Tapi yang tak faham, kata ayah tak bagi keluarkan sebarang komen. Tapi elok je tengok post macam-macam kat Instagram sendiri.

Baca: “Minta maaf, saya tak boleh beri apa-apa komen” – Kena Serbu Dengan Wartawan, PU Abu Tak Berani Mengaku Dah Kahwin

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Suraya Roslan

Penggemar graphic tee dan sentiasa berangan-angan untuk mengelilingi dunia.