“Mendidih hati aku baca” – Gara-gara Bagi Pegang Duit, Isteri Ambil Kesempatan Cari Laki Lain

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Sebelum ini, Mingguan Wanita ada mengeluarkan satu artikel bertajuk “Suami Jangan Sorok Duit, Serah Biar Isteri Urus Kerana Dialah Pintu Rezeki Anda”Basically, artikel tersebut menceritakan macam mana wanita lebih pandai menyimpan dan tak boros.

Mungkin ada juga betulnya artikel tersebut, tapi dah nama pun manusia, sifat kita berbeza-beza. Ada juga lelaki yang pandai urus duit tapi isterinya boros.

Namun, dalam sesuatu perhubungan, kepercayaan adalah penting, tapi sejauh mana kita boleh percayakan pasangan kita?

“Duit semua dia bagi isteri dia pegang”

Ekoran dari artikel Mingguan Wanita itu, seorang pengguna Twitter kongsikan cerita tentang rakannya yang bagi isteri pegang duit dan urus segala urusan keluarga.

Menurut lelaki ini, rakannya telah berkahwin selama 12 tahun. Bukan saja semua duit hasil bekerja pada siang hari dan menjual burger pada malam hari diberi pada isterinya malah kereta pun dia bagi pada isterinya.

Phone dibeli suami digunakan untuk main kayu tiga

Suami kena tangkap polis sebab dapat laporan hisap dadah

Bukan setakat main kayu tiga je, isteri lelaki malang ni siap buat laporan palsu cakap suami dia hisap dadah sampai kena duduk dalam lokap 3 hari.

“Tak tau awat bini dia boleh sangkut”

Menurut lelaki ni lagi, ustaz tersebut memang rapat dengan family rakannya ni dan dorang memang selalu tolong ustaz tu sampai berjaya.

“Kepala otak dia time tu dah tak betul dah”

“Aku tak boleh cakap ayat tu”

Walaupun dah macam-macam yang isteri dia buat, lelaki ni cakap dia tak boleh nak ceraikan isterinya…

Kesian betul admin baca cerita ni. Hati orang ni memang berubah-ubah so kita tak tahu apa nasib kita. Admin harap, kalau perangai isterinya berterusan macam tu, moga-moga lelaki ni dapat cari kekuatan untuk tinggalkan isterinya.

 

Baca: “Berlaku pertengkaran” – Baru Kahwin 2 Bulan, Suami Bakar Isteri Hidup-Hidup

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson